Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Feature Requests – Propuneri de functii noi & Rsaquo; integrare cu platforme centralizatoare de comenzi. & Rsaquo; Scrie un răspuns pentru integrare cu platforme centralizatoare de comenzi.

  • Bughi

    Administrator
    23 decembrie 2021 la 15:19

    Buna ziua,

    Toate platformele integrate cu Magister care expun factura catre client in platforma web, recompun factura in platforma raportat la numarul de comanda. In acest sens metoda utilizata si pe care va rog sa o testati este GetDeliveryInfoEx.

    Metoda GetDeliveryOrderInfoEx este utilizata pentru intoarcerea tuturor informatiilor disponibile despre o comanda de livrare deschisa in cadrul dispeceratului de comenzi SmartCash RMS. Rezultatul este un JSON in care este returnata comanda, articolele cuprinse pe aceasta, si articolele facturate asociate acestei comenzi.

    Sunt returnate de asemenea, 4 noduri JSON: ORDER_ITEMS, PICKING_ORDER_ITEMS, INVOICE_ITEMS si STATUS_CHANGE. Acestea contin liste de articole existente in toate cele 3 faze de procesare ale unei comenzi, precum si lista tuturor statusurilor prin care a trecut comanda.

    Daca unul dintre nodurile ORDER_ITEMS, PICKING_ORDER_ITEMS, INVOICE_ITEMS este gol, atunci inseamna ca respectiva comanda nu a ajuns inca in stadiul respectiv.

    Ordinea de operare a unei comenzi si deci de populare ale primelor 3 noduri la apeluri succesive ale metodei, este totdeauna: ORDER_ITEMS > PICKING_ORDER_ITEMS > INVOICE_ITEMS.

    Cele 3 noduri reprezinta pe rand: ORDER_ITEMS = Lista de articole primite prin interfata de la aplicatia terta in dispeceratul de comenzi, PICKING_ORDER_ITEMS = Lista de articole pentru care se efectueaza picking-ul pentru documentul de picking (comanda de livrare/aviz) PICKING_ORDER_NUMBER, INVOICE_ITEMS = Lista de articole facturate efectiv catre clientul final pe factura INVOICE_NUMBER. STATUS_CHANGE = Lista cronologica a tuturor evenimentelor de schimbare de stare pentru comanda respectiva.