Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Feature Requests – Propuneri de functii noi & Rsaquo; Raport produse cu discount & Rsaquo; Scrie un răspuns pentru Raport produse cu discount

  • gmro

    Membru
    17 martie 2023 la 15:47

    Buna ziua,

    Multumesc pentru feedback si recomandari! Am studiat si testat modulul “Articole Colectate” si am discutat si cu colegii dvs. de la suport cum am putea rezolva problema prezentata anterior (pe care ati rezumat-o foarte bine) dar am intampinat limitarile explicate mai jos:

    1. Lipsa posibilitatii de selectie / printare doar a articolelor cu stoc local nenul

    In modulul “Articole Colectate”, la articolele modificate din centrala care ajung automat in magazine, daca se doreste printarea lor pe format A4 (tip lista: “Articole pentru etichetare de raft clasica, colectate automat, pentru listare manuala”) nu se poate selecta sa se trimita catre “Modulul de Etichete” doar articolele cu stoc nenul pe gestiunea locala, ci se trimit la etichetare toate articolele modificate in centrala, indiferent daca pe gestiunea locala au sau nu stoc.

    In practica noi nu avem stoc permanent pe toate articolele la toate magazinele din retea, drept urmare cand modificam in centrala discounturi la sa zicem 100 de articole, lista celor 100 articole ajunge la toate magazinele si se intampla frecvent ca din lista respectiva fiecare magazin sa aiba doar 30-50-60 articole pe stoc, restul sa nu fie pe stoc. Ar fi ideal daca ar exista si in modulul “Articole Colectate” o bifa de genul “Listeaza / trimite / proceseaza doar articolele cu stoc nenul” cum similar exista la printarea LDI Modificare Preturi astfel incat magazinele sa nu fie nevoie sa printeze toate articolele modificate si apoi sa verifice manual care nu le au pe stoc pentru a nu le cauta la raft.

    2. Printarea automata merge doar pe imprimanta in rola tip Zebra nu si pe imprimanta A4 de documente

    In prezent la folosirea automatizarii prin Smartcash Print Server a listarii automate in magazine a modificarilor operate in centrala la articole, nu se poate configura Print Serverul sa printeze pe format A4 pe imprimanta de documente ci doar pe imprimanta in rola de tip Zebra. Am incercat de test sa adaugam sablon de eticheta de pret format A4 si am selectat de test o imprimanta A4 (Print to PDF) dar s-a printat o foaie alba.

    Inteleg ca pentru o astfel de automatizare e mai fiabila / sigura transmiterea printarii catre o imprimanta de tip Zebra dar, cel putin in fluxul nostru de lucru, folsim deja o imprimanta Zebra in magazine pentru a printa si aplica apoi etichete de traducere pe produse si imprimantele noastre Zebra au role de etichete autocolante care nu pot fi utilizate pentru printarea etichetelor de raft. Stiu ca s-ar putea lua o imprimanta Zebra secundara in fiecare locatie care sa fie utilizata doar pentru printarea etichetelor de pret dar e vorba dde spatiu fizic foarte limitat la noi, avand magazine mici fara backoffice si, intr-o oarecare masura, si de un cost suplimentar (achizitie, mentenanta, etc).

    De aceea teoretic, daca s-ar putea, ne-ar fi mai util sa putem sa printam automat modificarile de pret / discount venite din centrala direct pe imprimanta de documente A4.

    3. Din lista de articole colectate marcate nu se pot selecta doar anumite articole pentru a fi trimise catre modulul de etichete, ori se trimite toata lista ori nimic. Nu se pot nici sterge anumite articole din lista ca sa poti sa lasi in lista doar articolele care vrei sa le trimiti la modulul de etichetare. In practica se poate intampla ca din eroare umana modificarile de discount dintr-o anumita zi sa fi fost printate dar sa nu fi fost puse la raft si sa fie nevoie ulterior sa fie reprintate toate etichetele articolelor cu discounturi modificate dintr-o anumita zi.

    In teste am observat ca daca trimiti lista in modulul de etichetare ea se sterge din Articole colectate si apoi daca din greseala sau orice alt motiv nu ai printat etichetele in modulul de etichetare e mai greu de recuperat lista de interes doar dintr-o anumita zi (cel putin nu e la fel de usor ca in cazul LDI Modificare Pret unde poti selecta oricand sa reprintezi un anumit LDI dintr-o anumita zi) pentru a o putea trimite din nou in modulul de etichetare.

    Scuze pentru povestea lunga. Desi citesc articolele si ma uit la videourile postate de dvs. din pacate imi mai scapa sau pur si simplu nu ma prind din prima cum am putea utiliza mai eficient in fluxurile noastre de lucru unele actualizari ale aplicatiilor Smartcash, de aceea mai scriu aici cand cred ca e o discutie / situatie ce nu tine exclusiv de departamentul suport.

    Cat despre debirocratizare si automatizare, sunt perfect de acord cu dvs. si ma bucur sa descopar ca introduceti din ce in ce mai multe posibilitati de lucru eficient folosind Smartcash, drept pentru care va multumesc!