Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Ajutor SmartCash Retail Management System & Rsaquo; Update 2024 1.2 & Rsaquo; Scrie un răspuns pentru Update 2024 1.2

  • Dor

    Administrator
    10 ianuarie 2024 la 9:44

    Imi pare bine de cunostinta,

    Era suficient sa va declinati numele pe forum la inregistrare, Nu e nevoie sa faceti publice mai multe informatii in afara celor minim necesare ca sa stim cu cine schimbam idei.

    Am corectat datele dvs de acces astfel incat sa rezolvam aceasta problema minora.

    Acum, din cate vad aveti multe probleme care deriva din necesitatea intervenita odata cu versiunea 2024 de a efectua o reinitializare a bazei de date, dupa upgrade.

    Va raspund asadar cat de clar pot, deoarece cred ca problemele dvs. sunt comune mai multor utilizatori.

    – Reinitializarea este absolut necesara deoarece modul de calcul al fiselor de depozit de acum inainte nu mai este compatibil cu datele deja colectate in baza dvs. de date.

    – Calculul fiselor de depozit, solicitate in procesul de raportare SAFT de stocuri, pe cote de TVA pentru fiecare articol in parte este incompatibil cu modul valoric de operare al modificarilor succesive de TVA din trecut. Asadar operatia este de neevitat.

    – Dupa reinitializare baza dvs veche este arhivata si o instanta separata de program ramane cuplata la aceasta pentru o perioada de 3 luni astfel incat sa puteti regasi informatiile vechi atunci cand aveti nevoie de ele (stocul dvs negativ bunaoara) sau alte informatii de furnizori, etc.

    – Istoricul preturilor de achizitie, nomenclatoarele, stocurile, soldurile la furnizori si clienti sau de pe registrul de casa sunt preluate automat in noua baza de date pe care o folositi de acum inainte.

    – Baza de date veche este “inchisa” cu un inventar general automat ce reprezinta intr-un document valoarea de gestiune de inchidere. Prin acest inventar stocul negativ este “pus pe zero” si cuantificat cantitativ si valoric.

    – Pe noua baza de date este preluat doar stocul pozitiv din baza veche printr-un inventar initial identic cu cel de inchidere din baza veche. De aici inainte gestiunea isi urmeaza drumul normal in baza noua.

    Mai multe sunt sigur ca veti rezolva cu suportul tehnic la nr. 021.569.36.99.

    Trebuie totusi sa retineti ca aceste procese trebuie sa fie realizate peste cateva mii de clienti la nivel national la acest inceput de an, care ca si dvs. asteapta lamuriri. De aceea ne cerem scuze pentru timpii de raspuns mai mari decat de obicei.