Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Ajutor SmartCash Retail Management System & Rsaquo; Erori dupa update si reinitializare & Rsaquo; Scrie un răspuns pentru Erori dupa update si reinitializare

  • Razvan

    Moderator
    15 ianuarie 2024 la 15:17

    Buna ziua,

    Pentru sesizarea din 10.01.2024 ora 14:44 ați primit răspuns in aceeași zi, la ora 15:05 ( am atașat si email-ul), tot atunci s-a restabilit si conexiunea la Oxygen,

    – Astăzi colegii au reușit sa configureze accesul la baza de date veche ( le aveți pe desktop pe server si stația de lucru ). Reinițializarea este fost un proces manual, nu avem cum sa reinițializam la toți clienții la o data si o ora anume.

    – Daca sunt solduri preluate greșit, acestea se pot regla manual in noua baza de date.

    – In baza reinițializată ( goala ) aveți doar stocul preluat printr-un inventar generat automat, momentan nu aveți posibilitatea sa faceți comenzi in baza istoricului, daca doriți le puteți genera din baza veche iar recepțiile le procesați in baza noua.

    – Daca sunt probleme de conexiune intre site si serviciul REST, va rog sa solicitați asistenta prin email sau la numărul de call Center.

    – Plugin-ul vechi de SAGA nu mai este întreținut, va recomand sa contactați consultantul comercial care se ocupa de contul dumneavoastra sa va prezinte noul modul BookKeeping.

    Iar la “La toate acestea, se adaugă faptul ca NIMENI nu ne răspunde.” : Este o perioada foarte încărcata cu modificările de TVA, SGR si eFacturar, dar chiar si in aceste condiții dumneavoastră ați primit răspuns si asistenta in 20 minute de la deschiderea sesizării.

    • Acest răspuns a fost modificat8 luni, 3 săptămâni în urmă cu Razvan.