Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Bug Reports – Raportare probleme software & Rsaquo; Datele de expirare introduse dupa receptie nu apar in raportul Termene expirare & Rsaquo; Scrie un răspuns pentru Datele de expirare introduse dupa receptie nu apar in raportul Termene expirare

  • Bughi

    Administrator
    22 mai 2024 la 8:25

    Buna ziua,

    Optiunea “Termene Expirare” la care faceti referire este implementata si utilizata doar pentru a putea selecta termenul de expirare ce se poate trimite la cantar. Tinand cont ca gestiunea se descarca F.I.F.O daca operatorul nu ar avea la dispozitie o metoda prin care sa trimita un anumit termen la cantrare ar putea fi afectat in procesul de etichetare si informare a clientului. Practic, datele colectate prin aceasta optiune nu au avut ca scop colectarea informatiilor de baza ale rapoartelor ci doar posibilitatea de a putea trimite la cantare o alta data/alt termen daca acesta difera fata de cel colectat de operator in cadrul receptiei.

    Atat raportul de stoc pe loturi cat si raportul de termene de expirare au ca sursa de date informatiile colectate doar in cadrul unei receptii.

    Vom tine insa cont de sugestia dvs. si o vom comunica colegilor din departamentul de software.

    Numai bine!