Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Bug Reports – Raportare probleme software & Rsaquo; Probleme fara sfarsit & Rsaquo; Scrie un răspuns pentru Probleme fara sfarsit

  • Nicu

    Administrator
    8 august 2016 la 1:39

    Multumesc tuturor pentru cometarii si pentru ajutorul sau sfaturile oferite!

    Dupa cum probabil bine stiti functionarea unei aplicatii depinde foarte mult de platforma pe care este instalata precum si de alti factori. Sunt cazuri si cazuri…

    In cazul clientului Coral Petcom problema a fost una mai dificila si greu de depistat. Desi au fost verificate toate echipamentele si infrastructura, acestea functionau in parametrii optimi ceea ce a dus la o ingreunare a identificarii problemei.
    In cele din urma problema a fost identificata si remediata. Se pare ca serverul din locatie, dupa un anumit timp, incepea si functiona defectuos, chiar si dupa restartare. Este vorba de un server Dell dedicat, sistem de operare Windows Server 2012, Intel Xeon si 8 Gb RAM. Desi este un server de generatie noua este posibil sa aiba un viciu de fabricatie care sa ingreuneze functionarea sa in mod corespunzator. Concret, in mod aleatoriu incepea si functiona greoi doar pe partea de comunicatie (desi reteaua locala functiona perfect). In tot acest timp cand comunicatia cu pos-urile era defectuoasa, sistemul se comporta impecabil (posibila problema la placa de retea).
    Dupa inlocuirea sistemului cu altul de rezerva s-a constatat o marire substantiala a vitezei de lucru la cele doua puncte de lucru. De aici si intrebarea: “Oare mai e Dell ce a fost candva?”.

    Inchei prin a multumi inca o data tuturor pentru mesajele transmise si pentru implicarea in rezolvarea problemei, inclusiv clientului Coral Petcom caruia ii adresez toate scuzele pentru neplacerile produse.

    Toate cele bune!