Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Ajutor SmartCash Retail Management System & Rsaquo; Ecotaxa sacose & Rsaquo; Raspunde lui: Ecotaxa sacose

  • Dor

    Administrator
    16 ianuarie 2016 la 19:47

    Buna ziua si un an nou fericit!
    Am sa va raspund punctual, pe rand la intrebari:
    Solutia eleganta pentru ecotaxa este aceea de a o inregistra separat pe bon, ori de cate ori vindeti sacose intr-o cantitate egala cu numarul de sacose corespunzator.
    Va recomand sa folositi functia de vanzare cu reteta de tip meniu.
    Practic creati un produs generic de tip serviciu, denumit SACOSA, care are pretul de vanzare egal cu suma pretului unei sacose adunat cu cel al ecotaxei. Cota de TVA al acestui articol va fi de 20% .
    Apoi din retete creati o reteta de tip meniu (nu asamblare da?).
    Ca si in cazul unei retete normale de asamblare, selectati produsul finit ca fiind articolul SACOSA de tip serviciu definit anterior. Apoi adaugati ca si componente ale retetei mai intai 1Buc x sacosa stocabila (articolul sacosa pe care ati receptionat marfa in bucati) si 1 x Buc EcoTaxa. In ceea ce priveste articolul EcoTaxa acesta poate fi definit de tip serviciu, iar la receptie acesta nu se mai colecteaza. Sau poate fi definit ca stocabil, caz in care trebuie receptionat…. Cum va intelegeti cu contabilitatea :).
    Si gata.
    Ori de cate ori vindeti o sacosa vindeti din articolul SACOSA definit ca nestocabil. Acesta, avand in spate o reteta de tip meniu, va trece pe bon defalcat de fapt sacosa stocabila si taxa aferenta pe linii separate.
    Acest tip de reteta este de fapt un artificiu prin care se pot crea produse compuse ce se vand printr-o singura denumre generica la POS. Poate fi deci folosita similar si in alte scopuri. TVA-ul produsului destinatie nu e foarte important, deoarece acesta nu se vinde niciodata, pe bon fiind introduse articolele constituente.
    la un singur lucru trebuie sa fiti atent. Pretul produsului SACOSA trebuie sa fie egal cu suma articolelor constiuente. In caz contrar pe bon vor aparea articole cu discount, sau majorare dupa caz, pretul de vanzare total al pachetului, fiind totdeauna cel al articolului destinatie.

    Legat de partea de service, ca oricine altcineva, si colegii mei de la vanzari au facut curat prin contractele de service la sfarsitul anului.

    Am avut un numar foarte mare de interventii pentru TVA si a trebuit sa ne corelam cu toti partenerii din tara.

    In suport-ul autorizat Magister nu puteti avea acces prin call center decat daca aveti contract direct cu unul din cele 5 call centere autorizate nationale (Bucuresti, Iasi, Bacau, Craiova, Satu Mare) sau in perioada de implementare a unui nou magazin.
    Mai multe detalii legate de modul de implementare a politicii noastre nationale de service gasiti aici. De asemenea, lista tuturor agentilor de service licentiati este disponibila aici.
    In rest, daca sunteti asociat unui partener certificat cu un nivel inferior de certificare, adresati intrebarile dvs. catre acesta si acesta va raspunde solicitarilor dvs.
    In cazul in care nu se descurca, desigur are acces imediat in suportul nostru central de unde poate primi orice informatie necesara.
    Iar daca trebuie sa intervenim noi, serviciile Magister sunt decontate tot prin partenerul cu care aveti contract.