Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Bug Reports – Raportare probleme software & Rsaquo; Inchidere receptie – Deadlock & Rsaquo; Reply To: Re: Inchidere receptie – Deadlock

  • Nicu

    Administrator
    13 iulie 2007 la 9:22

    Problema se poate solutiona prin instalarea ultimei versiuni de Firebird (1.5.2.4731) pe toate computerele care sunt la baza de date.

    “laci” wrote: Versiunea SmartCash RMS ver, 8.0.0.91
    La inchiderea receptiei apare in mod aleator mesajul ” Eroare SQL inregistrare blocata de alt utilizator mesaj returnat de server Deadlock”
    dupa repornirea programului se poate inchide receptia fara probleme…

    conditiile de aparitie a mesajului este total aleator.. baza de date si programul este pe acelasi calculator si apare indiferent daca la baza de date este sau nu conectat POS-ul
    Programul este utilizat de catre un singur utilizator (operator).