Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Ajutor SmartCash Retail Management System & Rsaquo; card fidelizare ABCDEF

Etichete: 

  • Postat de fred77 la 20 septembrie 2012 la 22:47

    Buna ziua. am si eu o  problema cu un client. are o retea de  5 chioscuri (fiecare are smartcash shop8.0.3.364 +smartcash ecr(datecs 500tr)). ele st legate la un server-baza de date.(situat intr-o locatie diferita). pe linga asta clientul mai are un market care functioneaza independent .marketul are in fata smartcash 8.0.3.364+smartcash pos.+in birou serverul.clientul a primit o propunere:'””””Buna ziua . Suntem onorati de  de  atentia  acordata si dorim sa fim “integrati ” in reteaua locala de furnizori de bunuri  cu reducere ptr  posesorii de card ABCDEF. Avem posibilitatea sa  oferim o reducere de 5%ptr toate  produsele noastreb cu exceptia tigarilor .Functionarea Sistemului ABCDEF  are la baza cardul ABCDEF, card personalizat emis gratuit  avand tripla functie: legitimatie sindicala, card de debit si card de reduceri la partenerii Fundatiei “Sistemul ABCEDF”. Cardul este dotat cu CIP, banda magnetica si cod de bare. As dori o idee cum ar putea folosi clientul aceasta “reducere”in special pt market.adica cum ar trebui sa il intergrez in smartcash,multumesc anticipat si sper ca am fost inteles

    Dor a răspuns 10 ani, 2 luni în urmă 2 Membri · 1 Răspuns
  • 1 Răspuns
  • Dor

    Administrator
    21 septembrie 2012 la 12:43

    Salut fred77.
    Imi suna destul de cunoscut subiectul de pe la alt client de prin Harghita.
    Cazul tau este insa putin mai complicat datorita sistemului dotat cu SmartCash ECR.
    In aceasta situatie, casele de marcat opereaza independent pe interfata seriala tranzactiile comerciale, iar setul de functii disponibile este extrem de limitat, respectiv simpla vanzare fara discount si fara interfata cu clientul.

    Solutia insa exista, doar ca primul pas este evident aducerea la zi a platformei software la versiunea 10. Daca vorbim de versiunea 8 atunci nu stiu cat din ce spun eu acum este valabil.

    Pentru a putea utiliza carduri de fidelitate (in sistem deschis sau inchis) este nevoie ca magazinul sa utilizeze doar terminale POS de vanzare. Vestea buna este ca Datecs MP500TR folosite in regim de imprimanta fiscala functioneaza excelent (pacat ca nu se mai produc!), atat in regim sincron (tiparire linie cu line pe masura vanzarii) cat si asincron (tiparire bon integral la sfarsit).

    Acest lucru nu ar trebui sa constituie o problema din punct de vedere hardware, deoarece inteleg ca in fiecare chiosc exista PC-ul respectiv. Diferenta va fi ca vanzarea se va face tot de pe acesta, folosind casa de marcat ca imprimanta fiscala. Evident e necesara cate o licenta SmartCash POS (vezi ca sunt promotii si gratuitati disponibile in aceasta perioada).

    Asadar, primul pas este trecerea la vanzarea prin POS.

    Pasul doi este integrarea tuturor magazinelor intr-o retea unica de magazine cu control centralizat. Acest lucru este obligatoriu pentru a exista un nomenclator unic de produse, si mai ales de clienti, ce vor fi actualizati dintr-un singur loc pentru orice magazin din retea. Daca ai deja 5 chioscuri in retea trebuie ca si supermarketul sa se lege la aceeasi retea si sa devina probabil centrala din punctul de vedere al nomenclaturizarii si a preturilor.

    Exista apoi mai multe variante de lucru. In versiunea standard SmartCash Shop si SmartCash POS asigura fidelizarea simpla a clientilor pe baza de card de fidelitate emise in sistem inchis, cu discount fix asociat. Prin urmare nu e envoie de soft suplimentar pentru cazul cel mai simplu.
    Daca insa cardurile sunt emise in regim deschis de catre o terta parte, cum inteleg ca se intampla acum, atunci este necesar modulul SmartCash Fidelity (unul pentru intreaga retea de magazine) care asigura echivalarea unui numar nelimitat de carduri emise de alti comercianti sau asociatii cu acelasi client din reteaua proprie de magazine.

    Lista clientilor poate fi transmisa probabil electronic de catre asociatia respectiva, iar la centrala de magazine (sa zicem in supermarket) se vor introduce sau importa automat, dupa caz, in sistemul SmartCash. Apoi ele vor fi automat actualizate in toate magazinele conectate la retea impreuna cu politica de discount corespunzatoare.

    In ceea ce priveste tigarile ce sunt exceptate, in versiunea 10 SmartCash RMS exista optiuni pentru exceptarea unor articole sau grupe de marfuri de la discount-uri asa ca nu e nici o problema.

    In concluzie procesul nu este simplu, dar exista absolut toate uneltele software si hardware necesare pentru implementarea lui. Necesita doar hotararea clientului de a sistematiza mai bine activitatea din lantul de magazine (probabil inventariere, reetichetare acolo unde este cazul, etc). In orice caz este imposibila implementarea de politici comerciale pe baza de card de fidelitate in retele de magazine independente fara control centralizat. Ar insemna sa mentii la zi manual, baza de date cu clienti ai fiecarui magazin sa chiosc. Este o munca imposibil de realizat la un numar mai mare de magazine.