Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Cateva probleme!!!

  • Cateva probleme!!!

    Postat de nicmarsoft la 27 mai 2009 la 9:38

    Va salut!!
    Am si eu niste probleme ce au legatura cu bunul mers al activitatii de service.
    1. La ultima versiune de Smartcash, mai precis la varianta Start ati scos din nou vanzarea pe tichete valorice (de masa) pe POS, respectiv editarea acestor tichete, am avut aceasta neplacere cand la un client a fost nevoie de reinstalarea Windows si implicit a trebuit sa instalez ultima versiune de program. Nu mi se pare normal ca un client care a cumparat versiunea Start doar pentru vanzare sa-i limitati dreptul de a vinde pe tichete de masa. Subliniez ca acest lucru s-a mai intamplat si acum un an cand s-a trecut la versiunea 8…. Ca solutie pentru acest client care era obisnuit sa vanda pe tichete, (pana se rezolva problema la dvs) a trebuit sa fac rost de un executabil mai vechi care nu avea aceste modificari.
    2. Legat de problema de mai sus, de ce nu mai puneti pe ftp, la fel cum era inainte fisiere de baze de date mai vechi si executabile. Consider ca sunt foarte utile in cazul in care e nevoie de o baza de date mai veche sau un executabil si pentru un update nu m-ar deranja sa rulez un script si sa copiez niste fisiere.
    3. O ultima problema ar fi legata de partea hard. Vad ca in ultimul timp ati luat tot felul de masuri in ceea ce priveste vanzarea, ofertarea produselor dvs. De ce nu luati masuri si pentru rezolvarea mai rapida a problemelor hard (OEM) de garantie? Cam cat ar trebui sa dureze repararea unui echipament in garantie sau ce masuri trebuie sa luam pentru a evita neplacerile cu clientii care au dat niste bani pe acele echipamente si inca de la inceput a fost instiintati ca sunt de calitate si au o durata lunga de viata?…..

    Va multumesc! Si astept un raspuns….

    Dor a răspuns 15 ani, 7 luni în urmă 2 Membri · 1 Răspuns
  • 1 Răspuns
  • Dor

    Administrator
    11 iunie 2009 la 7:02

    Salut Madalin!
    Vom verifica tichetele valorice din versiunea Start. Multumim pentru sesizare.
    In legatura cu actualizarile, pentru reducerea ariei de probleme care se ivesc la actualizare am decis retragerea acestor executabile si a intregii metodologii de lucru anterioare pentru update.
    Singura metoda de update este prin intermediul kit-ului. Oricum, actualizarile nu vor mai fi gratuite, asa incat cred ca este logica retragerea lor.
    Acuma cu hard-ul.
    Incepand de luna aceasta, ca si sesizarile de la clienti, echipamentele in service sau garantie trimise la depanat sunt introduse sub forma de tichet pe CRM. Ca atare ar trebui sa primiti automat un raspuns pe mail cu privire ca defectul constatat si la termenul probabil de remediere. Verificati mail-ul firmei.
    In ceea ce priveste inlocuirea, cred ca un partener certificat ar trebui sa dispuna macar de cate un echipament inlocuitor pentru fiecare tip servisat pentru a il pune la dispozitia clientului pana la intoarcerea din depanare a celui defect.

Log in to reply.