-
Cateva probleme!!!
Va salut!!
Am si eu niste probleme ce au legatura cu bunul mers al activitatii de service.
1. La ultima versiune de Smartcash, mai precis la varianta Start ati scos din nou vanzarea pe tichete valorice (de masa) pe POS, respectiv editarea acestor tichete, am avut aceasta neplacere cand la un client a fost nevoie de reinstalarea Windows si implicit a trebuit sa instalez ultima versiune de program. Nu mi se pare normal ca un client care a cumparat versiunea Start doar pentru vanzare sa-i limitati dreptul de a vinde pe tichete de masa. Subliniez ca acest lucru s-a mai intamplat si acum un an cand s-a trecut la versiunea 8…. Ca solutie pentru acest client care era obisnuit sa vanda pe tichete, (pana se rezolva problema la dvs) a trebuit sa fac rost de un executabil mai vechi care nu avea aceste modificari.
2. Legat de problema de mai sus, de ce nu mai puneti pe ftp, la fel cum era inainte fisiere de baze de date mai vechi si executabile. Consider ca sunt foarte utile in cazul in care e nevoie de o baza de date mai veche sau un executabil si pentru un update nu m-ar deranja sa rulez un script si sa copiez niste fisiere.
3. O ultima problema ar fi legata de partea hard. Vad ca in ultimul timp ati luat tot felul de masuri in ceea ce priveste vanzarea, ofertarea produselor dvs. De ce nu luati masuri si pentru rezolvarea mai rapida a problemelor hard (OEM) de garantie? Cam cat ar trebui sa dureze repararea unui echipament in garantie sau ce masuri trebuie sa luam pentru a evita neplacerile cu clientii care au dat niste bani pe acele echipamente si inca de la inceput a fost instiintati ca sunt de calitate si au o durata lunga de viata?…..Va multumesc! Si astept un raspuns….
Log in to reply.