Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Ajutor SmartCash Retail Management System & Rsaquo; Erori dupa update si reinitializare

  • Erori dupa update si reinitializare

    Postat de Flavius la 15 ianuarie 2024 la 11:52

    Buna ziua,

    Noi in continuare avem probleme in urma upgrade-ului si a reinitializarii.

    Am trimis mai multe email-uri la suport, dar fara nici o reactie din partea acestora. (din 10 ianuarie)

    Din randul celor mai importante si cu impact in activitatea curenta enumeram:

    – nu mai avem acces la informatiile de dinaintea efectuarii reinitializarii, respectiv 10 ianuarie; La aceasta adaugam faptul ca, cu toate ca am cerut detalii cu privire la reinitializare, nu ni s-a spus ca nu vom mai avea acces la ele; puteati macar sa ne intrebati cu ce data sa faceti reinitializarea si nu sa o faceti cu o data de la mijlocul lunii; o faceati macar cu 31 dec 2023; La acest moment nu pot lista nimic pentru contabilitate; situatii clienti, furnizori, registru casa, rapoarte de gestiune; extragerea in Saga nu preia informatiile de dinaintea reinitializarii (10 ian); registru casa nu a preluat soldul de dinainte de reinitializare, etc;

    – calculatorul de comenzi nu da nici un raport; suntem blocati pe partea de achizitii; trebuie sa facem comenzi la furnizori in cel mai rudimetar mod;

    – constant apar intreruperi de sincronizare intre magister si site, in ce priveste atualizarea stocului si a preturilor, ceea ce duce la riscuri operationale in relatia cu clientii nostrii;

    – intreruperea frecventa de preluare a datelor din magister in cadrul aplicatiei oxygen; la acest moment nu mai avem informatii incepand cu data de 10 ianuarie; iar informatiile dintre 01 si 10 ianuarie nu sunt complete;

    – in Saga nu preia datele referitoare la adresa clientilor pentru care am emis facturi; problema foarte veche care nu a fost rezolvata;

    La toate acestea, se adauga faptul ca NIMENI nu ne raspunde.

    Flavius a răspuns 1 lună, 2 săptămâni în urmă 2 Membri · 0 Răspunsuri
  • 0 Răspunsuri
  • Razvan

    Moderator
    15 ianuarie 2024 la 15:17

    Buna ziua,

    Pentru sesizarea din 10.01.2024 ora 14:44 ați primit răspuns in aceeași zi, la ora 15:05 ( am atașat si email-ul), tot atunci s-a restabilit si conexiunea la Oxygen,

    – Astăzi colegii au reușit sa configureze accesul la baza de date veche ( le aveți pe desktop pe server si stația de lucru ). Reinițializarea este fost un proces manual, nu avem cum sa reinițializam la toți clienții la o data si o ora anume.

    – Daca sunt solduri preluate greșit, acestea se pot regla manual in noua baza de date.

    – In baza reinițializată ( goala ) aveți doar stocul preluat printr-un inventar generat automat, momentan nu aveți posibilitatea sa faceți comenzi in baza istoricului, daca doriți le puteți genera din baza veche iar recepțiile le procesați in baza noua.

    – Daca sunt probleme de conexiune intre site si serviciul REST, va rog sa solicitați asistenta prin email sau la numărul de call Center.

    – Plugin-ul vechi de SAGA nu mai este întreținut, va recomand sa contactați consultantul comercial care se ocupa de contul dumneavoastra sa va prezinte noul modul BookKeeping.

    Iar la “La toate acestea, se adaugă faptul ca NIMENI nu ne răspunde.” : Este o perioada foarte încărcata cu modificările de TVA, SGR si eFacturar, dar chiar si in aceste condiții dumneavoastră ați primit răspuns si asistenta in 20 minute de la deschiderea sesizării.

    • Acest răspuns a fost modificat1 lună, 2 săptămâni în urmă cu Razvan.

Discuția ‘ Erori dupa update si reinitializare ’ este închisă la noi răspunsuri.

Începeți o nouă discuție
0 din 0 răspunsuri Iunie 2018
Acum