Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Feature Requests – Propuneri de functii noi & Rsaquo; Feature Request Inventar

  • Postat de adi la 23 ianuarie 2008 la 20:47
    • Vin cu o cerinta care pentru unii nu este o noutate, dar pentru altii poate!

    Sunt clienti mari la care numararea, masurarea si cantarirea produselor sunt operatii de durata si in cele mai multe cazuri completarea listelor de inventariere se termina dimineata, cand nu-si poate permite sa tina inchis pentru inchiderea inventarului si trebuie sa deschida magazinul.

    Ma gandesc la posibilitatea efectuarii inventarului cu o data anterioara care sa includa operatiile efectuate pana la aceea data si sa poata fi inchis la data selectata.
    Astept si alte propuneri din partea partenerilor!

    Dor a răspuns 12 ani, 7 luni în urmă 2 Membri · 2 Răspunsuri
  • 2 Răspunsuri
  • Dor

    Administrator
    25 ianuarie 2008 la 7:42

    Este Imposibil.
    Inventarul nu este o joaca. Cel putin nu in sistemul nostru.
    Daca un client nu intelege asta inseamna ca nu doreste sa aiba un management corect in magazin.
    Probabil nu i s-a explicat importanta.
    Operarea de documente cu data diferita de cea reala (retroactiv) da peste cap complet raportul de gestiune.
    Asa cum este specificat si in manualul de utilizare efectuarea de operatii in acest mod exonereaza de raspondere compania noastra in ceea ce priveste calcularea corecta a raportului de gestiune exprimat la pret de vanzare.
    Ca sa intelegi mai bine iti dau un exemplu:
    Azi fac o receptie de 10 bucati x 100 lei pret de vanzare = 1000 lei valoare pe raportul de gestiune.
    Maine fac o modificare de preturi la acest produs de la 100 lei la 150 lei, ridicand valoarea stocului cu diferenta de (sa presupunem ca pe stoc sunt numai cele 10) 10X50=500 lei generand un LDI pe raportul de gestiune valoric.
    Poimaine vii tu si bagi un NIR pentru inca 10 buc la pretul curent de 150 lei adica 10×150=1500Lei, dar o pui retroactiv cu doua zile in urma (cand atentie pretul era de 100 lei).
    Concluzie:
    La data efectuarii modificarii de pret cand stocul real era de 10 bucati, tu l-ai alterat la 20 (introducand acum o diferenta).

    Poate parea OK dar acum pune si iesirile prin POS sau Casa, transferurile, etc derulate in acest interval de timp. care afecteaza suplimentar stocul luat in calcul la modificarea de preturi.
    Fiecare opereaza cu pretul de vanzare punctual valabil in momentul iesirii.
    Ca urmare nu vei mai sti de unde apare diferenta.

    Este conflictul etern intre operarea in timp real (specifica SmartCash) si cea in timp economic specifica programelor de contabilitate.
    Armonizarea lor ramane la latitudinea clientilor.
    Filozofia noastra este insa previne in loc sa repari dupa.
    Asadar fiecare trebuie sa-si faca treaba in ziua in care trebuie nu la sfarsitul lunii asa cum sunt obisnuiti din programele de contabilitate.

  • Dor

    Administrator
    14 iunie 2012 la 13:33

    Functia nu este posibila in sistemul Smartcash.

Log in to reply.