Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Feature Requests – Propuneri de functii noi & Rsaquo; GDPR / protectie date personale pe bon fiscal si factura

  • GDPR / protectie date personale pe bon fiscal si factura

  • gmro

    Membru
    17 iunie 2020 la 13:48

    Avand in vedere obligatiile pe care le avem de protectie a datelor personale ale angajatiilor din perspectiva legislatiei GDPR va rog sa analizati posibilitatea sa existe o setare / bifa in configurarile Shop-ului si Pos-ului prin care:

    1) pe bonul fiscal sa nu mai fie printat numele intreg al casierului ci doar prenumele si initiala numelui si nr. marca (pentru a putea totusi identifica unic casierul care a emis respectivul bonul fiscal)

    2) pe documentele emise in Shop (exemplu: factura, aviz) sa nu mai fie printat CNP-ul persoanei care a intocmit documentul, doar numele, seria si nr. de CI al respectivei persoane.

    Ma refer stric la printarea acestor informatii pe documentele publice de tip bon fiscal si factura, nu la inregistrarea lor in baza de date, unde e bine sa fie inregistrare in continuare pentru siguranta, tracking si audit.

    Am primit aceasta solicitare de la un angajat casier care, in perspectiva GDPR, nu e de acord sa ii fie afisat CNP-ul pe facturile emise de el si nici numele complet pe bonurile fiscale.

    Multumesc.

  • Bughi

    Administrator
    17 iunie 2020 la 13:55

    Buna ziua!

    In situatia in care angajatul nu doreste ca CNP-ul sa ii fie afisat pe documentele care intra in legatura cu terti(clienti, colaboratori, etc) puteti efectiv sa eliminati aceasta informatie din contul de utilizator. Programul, si nici legea, nu va obliga in acest moment sa colectati aceasta informatie pe documentele emise.

    In legatura cu afisarea numelui pe bonul fiscal, in ultima versiune de aplicatii aveti posibilitatea de a tipari marca acestuia in schimbul numelui.

    Va invitam asadar sa solicitati un update si colegii din suport va vor ajuta sa activati noua optiune.

    In privinta auditarii, toti mai multi utilizatori folosesc codul de marca, care trebuie sa fie unic la nivel de angajat. Sistemul nu permite de asemenea duplicarea acestui cod.

    Numarul de marca trebuie generat la angajare si face legatura intre un utilizatori si alte date ale acestuia, precum si al documentelor intocmite de acesta.

    Numai bine!

    • Acest răspuns a fost modificat2 săptămâni, 3 zile în urmă cu Bughi.
    • Acest răspuns a fost modificat2 săptămâni, 3 zile în urmă cu Bughi.

Conectați-vă pentru a răspunde.

Postare Originală
0 din 0 postări June 2018
Acum