Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Feature Requests – Propuneri de functii noi & Rsaquo; Termen expirare la receptia cu terminalul mobil

  • Termen expirare la receptia cu terminalul mobil

    Postat de gmro la 16 mai 2016 la 21:16

    Ar fi foarte util sa putem utiliza aplicatia Smartcash Mobility de pe terminaul iData 95W ca la receptia de la furnizor, la fiecare scanare de produs, pe langa numarul de bucati, sa putem introduce si detalii despre lot: numarul/ID-ul lotului, data fabricatiei si data expirarii lotului iar aceste informatii sa fie importate si in receptia din Smartcash Shop.
    O alta problema: in acest moment daca o receptie contine doua loturi ale aceluiasi produs (acelasi cod de bare) degeaba se introduce in Mobility fiecare lot in parte, programul aduna automat numarul de bucati ale aceluiasi cod de bare si transmite catre Smartcash Shop o singura linie de produs, cu numarul total de bucati. Aceasta este o problema daca in cadrul unei receptii exista mai multe loturi ale aceluiasi produs, cu termene de expirare diferite, in acest caz receptia nu se poate face in mod corect.

    andreimargaa a răspuns 8 ani, 5 luni în urmă 5 Membri · 5 Răspunsuri
  • 5 Răspunsuri
  • Dor

    Administrator
    17 mai 2016 la 9:51

    Salut,
    Ma tem ca introducerea acestor informatii de pe un terminal mobil (destinat operarii in viteza) ar fi cam contraproductiv.
    Am evitat introducerea de date complicate de pe terminal si in general folosirea lui este numai pentru input-uri numerice.
    La litere intervine tastatura virtuala si intreaga aplicatie nu mai este rapida devenind greoi de folosit.
    Cu impartirea pe loturi este intr-adevar delicat.
    Noi la receptie tot adaugam cantitati pe o lista de receptie ce mai apoi este introdusa pe NIR. Nu se fac diferente pe loturi… Trebuie facut asta in receptie dupa preluarea de la Mobility.

  • weter

    Membru
    19 iunie 2016 la 11:35

    Ar fi extrem de utila introducerea datei de expirare pe terminalul mobil, cel putin optional. Din punctul nostru de vedere nu viteza este principalul avantaj al unui terminal, ci posibilitatea de a ne putea deplasa cu el in anumite zone mai greu accesibile sau indepartate de terminalele fixe. Astfel o parte din timpul castigat se pierde la loc cu foaia si pixul.

  • andreimargaa

    Membru
    14 august 2016 la 20:25

    Ar fi utila optiunea de introducere de la terminal a lotului si datei de expirare, ca operatie optionala. Nu toata lumea are nevoie de datele acestea, insa unii chiar au nevoie si trebuie sa faca uz de ea. Am ramas surprins cand un operator a solicitat aceasta optiune, motivand agitat ca ajunge sa faca acelasi lucru de “n” ori pana ce inchide o receptie, il mai deranjeaza si pe colegul de la calculator si in final ajung sa se ocupe de acelasi lucru mai multe persoane, inceput intial de o singura persoana.

    Sunt unele produse care trebuiesc receptionate de la prima mana, cu toate datele complete. De exemplu lactate, congelate, mezeluri, produse pe care nu-ti permiti sa le pastrezi in caldura, sau produse care sunt depozitate paletat in alte zone (depozit la 15 m distanta, incaperi diferite, etc). Timpul de receptie al acestor produse trebuie sa fie foarte scurt, cu preluarea cat mai rapida si facila a tuturor datelor posibile pentru a fi expuse la vanzare in conditiile de frig / recomandate. Altfel, avem surpriza sa ne trezim cu controale gen DSV sau mai stiu care, constata ca le depozitam o perioada de timp fara sa asiguram conditiile necesare de depozitare, etc.

  • Bughi

    Administrator
    17 august 2016 la 9:53

    Buna ziua! Dupa cum mentioneaza si dl. Dor Bujor mai sus, terminalul mobil este destinat pentru culegerea rapida a datelor legate de volum, mai exact operatii cantitative de stoc, receptii, transferuri, inventare.
    Va dau un singur exemplu. Un agent care livreaza marfa are obligatia sa nu plece pana nu i se confirma cantitatea receptionata. Acesta nu va sta niciodata dupa un operator pana efectueaza NIR-ul si culege datele de expirare al produselor, culegerea acestor date fiind consumatoare de timp.
    Asadar, receptia se efectueaza cu terminalul mobil scanand fiecare produs in parte si confirmand cantitatea cu agentul livrator de fata, dupa care direct din terminal se listeaza foaia de receptie pe care agentul livrator va semna.
    Ulterior se va trece la importul listei de receptie in program urmand a se intocmi NIR_ul pe baza datelor culese, completand valorile de achizitie si termenele de expirare.
    Orice neconcordanta aparuta va fi reconciliata cu furnizorul, dumneavoastra avand deja o hartie semnata de agentul livrator pentru marfa lasata.
    Referitor la posibilitatea de listare a raportului de termene de expirare pe categorii, acest subiect va fi analizat de catre colegii de la software si in urma analizei vor decide daca poate fi implementat.

  • andreimargaa

    Membru
    17 august 2016 la 21:07

    Buna ziua! Nu ma intelegeti gresit, inteleg perfect care este rolul principal al unui terminal, insa discutam de lucruri total diferite. Ar fi util sa avem posibilitatea sa preluam mai multe date, pentru situatii de exceptie, pe care le-am si enumerat, cu terminalul. Sunt situatii in care stau si cate 8-10 agenti sa le fie preluata marfa. Insa unii au prioritate, mai ales pentru produse proaspete sau cele enumerate anterior, iar altii sunt preluati fizic, urmand sa fie preluate marfa ulterior pe terminal/PC. Acolo unde exista mai multe terminale, unul dintre ele poate fi utilizat tocmai pentru a fi preluate mai multe date. Introducerea lotului si datei de expirare, trebuie sa fie optionala! Cine vrea introduce, cine nu, nu! Nu afecteaza cu absolut nimic viteza, daca nu vrea sa le introduca! In schimb unii sunt legati de datele respective! Cei care lucreaza efectiv simt ca ar fi utila optiunea si din cate am observat pe forum, au mai fost propuneri legate de datele de expirare.

Log in to reply.