Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Ajutor SmartCash Retail Management System & Rsaquo; Update 2024 1.2

  • Postat de Musteata la 10 ianuarie 2024 la 8:14

    Musteata Dan ma numesc si sunt de la Timex RO1936616 si nu doresc sa fiu incognito. La ce am mentionat mai sus am observat ca nu sunt singurele probleme. Aveam o serie de produse cu stoc negativ de tip serviciu la care factura se emite dupa o saptamana, la legume facturile imi vin foarte greu chiar si dupa o luna in unele cazuri, tot ce a fost pe stoc negativ a disparut din departamente si nu erau singurele de acest gen, am anexat lista in mail-ul catre suport. Cand voi primi facturile de la furnizori in loc sa se corecteze stocul voi avea stoc mai mare dar marfa nu. Situatiile de pe ianuarie le ducem la contabila abia pe 5 februarie, de pe 1 pe 10 nu mai apare nimic in registrul de casa. Cei de la Returo cu care inca nu am incheiat cotractul vor situatia de pe ultimii doi ani la bere, suc si apa de unde iau toate aceste lucruri. mentionez ca astazi am de achitat furnizori care nu mai apar ca facturi neachitate. Nu sunt de rea credinta si am fost foarte multumit de serviciile dumneavoastra dar de ieri chiar nu pot lucra cu softul dumneavoastra. Maine in jurul orelor 14 ajung in Bucuresti daca doriti va pot explica personal cu ce ma confrunt.

    Musteata a răspuns 3 luni, 1 săptămână în urmă 2 Membri · 2 Răspunsuri
  • 2 Răspunsuri
  • Dor

    Administrator
    10 ianuarie 2024 la 9:44

    Imi pare bine de cunostinta,

    Era suficient sa va declinati numele pe forum la inregistrare, Nu e nevoie sa faceti publice mai multe informatii in afara celor minim necesare ca sa stim cu cine schimbam idei.

    Am corectat datele dvs de acces astfel incat sa rezolvam aceasta problema minora.

    Acum, din cate vad aveti multe probleme care deriva din necesitatea intervenita odata cu versiunea 2024 de a efectua o reinitializare a bazei de date, dupa upgrade.

    Va raspund asadar cat de clar pot, deoarece cred ca problemele dvs. sunt comune mai multor utilizatori.

    – Reinitializarea este absolut necesara deoarece modul de calcul al fiselor de depozit de acum inainte nu mai este compatibil cu datele deja colectate in baza dvs. de date.

    – Calculul fiselor de depozit, solicitate in procesul de raportare SAFT de stocuri, pe cote de TVA pentru fiecare articol in parte este incompatibil cu modul valoric de operare al modificarilor succesive de TVA din trecut. Asadar operatia este de neevitat.

    – Dupa reinitializare baza dvs veche este arhivata si o instanta separata de program ramane cuplata la aceasta pentru o perioada de 3 luni astfel incat sa puteti regasi informatiile vechi atunci cand aveti nevoie de ele (stocul dvs negativ bunaoara) sau alte informatii de furnizori, etc.

    – Istoricul preturilor de achizitie, nomenclatoarele, stocurile, soldurile la furnizori si clienti sau de pe registrul de casa sunt preluate automat in noua baza de date pe care o folositi de acum inainte.

    – Baza de date veche este “inchisa” cu un inventar general automat ce reprezinta intr-un document valoarea de gestiune de inchidere. Prin acest inventar stocul negativ este “pus pe zero” si cuantificat cantitativ si valoric.

    – Pe noua baza de date este preluat doar stocul pozitiv din baza veche printr-un inventar initial identic cu cel de inchidere din baza veche. De aici inainte gestiunea isi urmeaza drumul normal in baza noua.

    Mai multe sunt sigur ca veti rezolva cu suportul tehnic la nr. 021.569.36.99.

    Trebuie totusi sa retineti ca aceste procese trebuie sa fie realizate peste cateva mii de clienti la nivel national la acest inceput de an, care ca si dvs. asteapta lamuriri. De aceea ne cerem scuze pentru timpii de raspuns mai mari decat de obicei.

  • Musteata

    Membru
    10 ianuarie 2024 la 10:38

    Va multumesc! Colegii de la suport m-au ajutat sa rezolvat problemele foarte rapid sper sa fie totul ok.

Log in to reply.