Cartea de Instalare si Intretinere a Solutiei
Pentru verificarea calitatii serviciilor autorizate de instalare a solutiilor pentru retail, Magister a introdus din anul 2008, un sistem de control bazat pe formulare, incluse intr-un document denumit Cartea de Instalare si Intretinere a Solutiei. Folosind formularele din acest document, tehnicienii de instalare pot sa controleze activitatile desfasurate la sediul clientului, fara a uita una dintre operatiile necesare, avand in acelasi timp dovada faptului ca reprezentantii clientului au receptionat fiecare etapa de instalare in parte.
In acest capitol sunt explicati termenii folositi in cadrul procesului de instalare a unei solutii Magister, prezentand modelele de formulare utilizate.
Cartea de Instalare si Intretinere a Solutiei
Document unic, emis de Magister, corespunzator fiecarei locatii de instalare in parte, care include o suita de formulare tipizate autocopiative, necesare in vederea confirmarii prestarii serviciilor de instalare si training contractate de catre clientul final. In imaginea urmatoare este prezentat continutul explicativ al cartii de instalare in format PDF.
Vaucher pentru Servicii de Instalare Preplatite
Formular unic, emis de Magister, inclus in Cartea de Instalare si Intretinere a Solutiei care cuantifica numarul de ore contractate, ce urmeaza a fi prestate catre clientul final de catre un reprezentant autorizat al Magister in scopul instalarii solutiei si a training-ului de personal. Vaucherul este principalul document utilizat pentru decontarea cu Magister a serviciilor de instalare prestate de catre Partenerul Certificat.
Proces Verbal de Receptie a Instalarii
Formular unic, emis de Magister, inclus in Cartea de Instalare si Intretinere a Solutiei, care se incheie intre un reprezentant autorizat Magister si clientul final si care confirma faptul ca toate echipamentele si programele livrate au fost montate in pozitia finala de exploatare, fiind efectuate impreuna cu un reprezentant al clientului testele de functionare.
Proces Verbal de Receptie Finala
Formular unic, emis de Magister, inclus in Cartea de Instalare si Intretinere a Solutiei, care se incheie intre un reprezentant autorizat Magister si clientul final si care confirma faptul ca solutia livrata de Magister functioneaza in parametri normali, personalul care a beneficiat de training fiind capabil sa exploateze in mod corect solutia.
Fisa de Interventie pentru Servicii Preplatite
Formular unic, emis de Magister, inclus in Cartea de Instalare si Intretinere a Solutiei in mai multe exemplare, care este folosit pentru inregistrarea timpului efectiv consumat intre momentul ajungerii reprezentantului autorizat Magister si cel al plecarii acestuia din locatie, dupa prestarea serviciilor specifice. Fisa trebuie contrasemnata de catre reprezentantul clientului pentru validarea timpului consumat.
Fisa de Training
Formular unic, emis de Magister, anexa la Cartea de Instalare si Intretinere a Solutiei, care monitorizeaza si confirma efectuarea sesiunilor consecutive de training de personal pentru o solutie. Documentul este semnat succesiv de catre toti reprezentantii clientului final care au participat la training si de catre trainer-ul autorizat care a sustinut sesiunea respectiva de training.
Zona de distanta
Tarifele de deplasare in reteaua de parteneri certificati Magister sunt diferentiate ca valoare, in functie de distanta si/sau timpul necesar deplasarii pana la sediul beneficiarului in patru zone, definite dupa cum urmeaza:
Zona 1: orasul de resedinta a partenerului certificat autorizat pentru activitatea respectiva. In cazul orasului Bucuresti, sectoarele 1-6 pana la Soseaua de Centura;
Zona 2: (valabil doar pentru zona Bucuresti) zona de centura a Bucurestiului si cartierele rezidentiale limitrofe acesteia, Zona de Nord, Baneasa, Corbeanca, Bragadiru, Comuna Berceni, Vidra, etc;
Zona 3: Localitatile aflata la o distanta de maxim 2 ore de localitatea de resedinta a partenerului certificat autorizat pentru activitatea respectiva care permit intoarcerea in aceeasi zi;
Zona 4: Localitatile aflate la o distanta mai mare de sediul partenerului certificat autorizat ce nu poate fi parcursa in maxim 3 ore si unde este necesara cazarea peste noapte;