Lectie 1, Subiect 1
În Progres

Crearea Conturilor Secundare (Locatii de Service) in CRM

Diana 20 martie 2025

 Conturile secundare reprezinta conturile cu care se va lucra in activitatea de suport tehnic. Aceste conturi pot fi asignate prin protocolul de delegare intre doi parteneri, de aceea trebuie sa fie distincte fata de contul principal.

Chiar daca sediul central al firmei coincide cu una din locatiile de service se va adauga un cond secundar si pentru centrala, acest cont fiind utilizat pentru efectuarea service-ului. Acest cont se va adauga chiar daca nu este incheiat un contract de Intretinere Autorizata cu firma respectiva.
In concluzie, pentru o firma cu care s-a incheiat un contract de achizitie vor exista pe CRM 2 conturi subordonate: Contul Principal aferent administrarii relatiei cu aceasta firma si un cont secundar necesar administrarii activitatii de service.

Conturile secundare se vor adauga din interfata contului principal prin apasarea butonului Duplica. Interfata afisata este similara cu cea de la adaugarea unui cont principal, avand insa deja completate majoritatea informatiilor de contact.

Iata mai jos un exemplu:

Se vor pastra detaliile contact care corespund, insa se vor opera urmatoarele modificari importante:

Informatii Principale

a. Informatii Cont

Nume cont: Denumirea contului secundar se va aloca dupa urmatoarea regula:
– Se incepe cu acelasi nume cu cel al firmei mama ex. Firma SRL, fara SC in fata, folosind litera mare doar la inceputul fiecarui cuvant.
– Se continua cu numele scurt al magazinului urmat de numarul magazinul in reteaua SmartCash intre doua paranteze drepte ca de exemplu: Firma SRL – Centrala [99] pentru centrala de magazine sau sediul unic sau pentru un magazin oarecare, Firma SRL – Magazin Gara [1]
Nr. Tel: Numarul de telefon principal din magazinul respectiv, se va introduce FARA SPATII sau puncte, inclusiv prefixul. Nu se vor folosi interioare sau alte completari in acest camp;
Nr. Fax (daca exista): Numarul de fax din locatia respectiva de service se va introduce FARA SPATII sau puncte, inclusiv prefixul. Nu se vor folosi decat cifre.
Email: Pentru ca alertele sa fie ransmise de regula catre aceeasi persoana pentru o retea de magazine se va utiliza adresa de e-mail a centralei de magazine. Daca magazinul are si o adresa proprie de mail, atunci se va completa aceasta in campul Alt Email.
Asignat La: Contul Secundar se asociaza de regula la un grup de utilizatori, care contine toti utilizatorii firmei spre a fi vizibil de toata lumea din firma. In cazul delegarii permanente catre alt partener, acesta va fi asociat acestuia prin intermediul dispeceratului Magister.
Membru Al: se va completa prin apasarea butonului + cu contul master caruia contul respectiv ii este subordonat. Selectia se va face din interfata ce va fi afisata dupa filtrarea corespunzatoare. Aceasta interfata este urmatoarea:

b. Contract Service si Helpdesk
In aceasta zona se trec informatii legate de contractul de furnizare a serviciilor specializate pentru solutiile informatice Magister valabile pentru locatia respectiva de service. Campurile din aceasta sectiune ce trebuiesc completate sunt urmatoarele:

Are contract: Aceasta bifa se va activa in cazul in care cu firma respectiva ati incheiat un Contract de Intretinere Autorizata pentru Solutii Magister SmartCash.
Data Inceput Service: Data de la care a inceput contractul de service.
Data Sfarsit Service: Necompletata daca contractul este reinnoit automat sau completata in cazul in care contractul este incheiat pe o durata fixa.
Furnizare Suport Tehnic: Aceasta optiune are 3 posibilitati: Permis (cazul conturilor care nu au acumulat datorii), Suspendat (contul este suspendat pana la plata datoriilor acumulate), Blocat Permanent (cazul in care contul a acumulat datorii indelungate si nu le va achita). In cazul in care este activata una din ultimele doua optiuni de blocare, furnizarea de servicii este interzisa la nivel national, indiferent de partenerul certificat apelat. Daca la contul master se aplica blocaea acestei stari si conturile subordonate vor fi blocate automat.
Ore Helpdesk: cate ore de helpdesk sunt incluse in abonament pentru locatia respectiva;
Ore Service Solutie: cate ore de service sunt incluse in abonament pentru locatia respectiva;
Deplasari Zona 1: cate deplasari in zona 1 sunt incluse in abonament pentru locatia respectiva;

c. Informatii Acces Remote si Aplicatii
Acces Remote: datele de acces remote la toate calculatoarele din locatie (ID-uri TeamViewer, Ip-uri Remote Desktop Connection, user, parole etc).
Acces Programe: useri si parole de acces in aplicatiile SmartCash RMS
Acces Sisteme de Operare: user si parola de acces pe contul de administrator de windows
Acces FTP si Servicii Online: userii si parole de acces ale contului FTP, NetBridge, OxygenLive etc
Descriere Scurta Solutie Hard-Soft: scurta descriere a solutiei existenta

d. Adresa
In cazul contului secundar se vor pastra totdeauna detaliile adresei de facturare identice cu cea a contului master, completand doar campurile corespunzatoare adresei de livrare, cu datele corespunzatoare adresei exacte a locatiei de service.

Atentie! Pentru utilizarea modulului de identificare automata geografica Google Maps incorporat este imperios necesar sa completati datele adresei exact in campurile destinate, adresa la adresa, judetul sau sectorul la Judet, localitatea la Oras, Codul postal la cod postal, Romania la Tara, etc. Nu amestecati orasul sau judetul in campul adresa!

Informatii Suplimentare
In sectiunea aceasta, disponibila din al doilea tab principal al contului, dupa adaugarea contului secundr respectiv, se vor completa urmatoarele informatii:

a. Contacte
In aceasta sectiune, ce va fi descrisa intr-un capitol separat, se vor adauga toate persoanele de contact din magazinul respectiv: gestionar sef, sef de magazin, casiere, etc.

b. Heldesk
In aceasta sectiune vor fi afisate, pe masura deschiderii si rezolvarii lor toate tichetele de service ridicate de locatia respectiva de service. Deschiderea acestor ticehte va fi descrisa intr-un capitol separat.