Schita de implementare a solutiei
Schita de Implementare a solutiei este prezentata in fisierul PDF urmator, avand campurile completate pentru un model de solutie de magazin independent. Este recomandabil sa listati documentul pentru a urmari explicatiile din acest capitol.
Utilizarea schitei de implementare a solutiei se face impreuna cu confirmarea de comanda pentru locatia respectiva de instalare. Practic, schita de implementare este anexa confirmarii de comanda care include in detaliu repartizarea pe statii de lucru a echipamentelor si programelor achizitionate de catre client.
In sectiunea superioara a schitei de implementare sunt incluse detaliile legate de adresa locatiei de instalare. Un element important este numarul sau codul unic al magazinului in reteaua proprie de magazine. Acest numar este unic si nu se modifica pe toata durata de existenta a unui magazin intr-o retea de magazine SmartCash, fiind folosit in toate operatiile de sincronizare de date in reteaua de magazine. In cazul unui magazin independent acest numar este totdeauna 1, iar in cazul unui magazin conectat intr-o retea, acest numar poate avea orice valoare (ex. magazinul cod 3276, sau centrala cod 999, etc).
Sectiunea urmatoare defineste prin o serie de casute de validare caracteristicile de configurare ale solutiei, cum ar fi: tipul de magazin, tipul de retea de magazine din care acesta face parte, cotele de TVA cu care echipamentele fiscale trebuiesc configurate si fiscalizate, eventuale extraoptiuni software de configurare, precum si etichetele cu coduri de bare utilizate pentru produsele vandute la bucata.
O sectiune importanta a schitei de implementare este intitulata Repartizare Echipamente si Licente Program pe Posturi de Lucru. In aceasta sectiune, in tabele cu cate 16 celule sunt inregistrate codurile din coloana Nr.Crt de pe confirmarea de comanda corespunzatoare. Astfel in exemplul dat, in magazin se instaleaza 4 statii fizice de lucru, dintre care doua POS-uri, numerotate cu 1 si 2 si doua statii de lucru BOF 1 si BOF 2 dintre care una este server. Pe POS-ul 1 sunt instalate articolele numerotate de la 1 la 6 pe confirmarea de comanda, in timp ce pe POS-ul 2 nu este instalat un Cantar Dibal (poz. 6). Pe statia BOF 2 se instaleaza pozitiile 16 si 9 de pe confirmarea de comanda, respectiv un scaner Symbol si o licenta secundara SmartCash Shop.
Este importanta de asemena celula Prov. (Provenienta) din fiecare astfel de tabel, care stabilieste care echipament este furnizat de Magister si care este furnizat de catre client. In exemplu, POS1, POS 2 si BOF 1 sunt furnizate de Magister iar statia BOF 2 este recuperata de la client.
Pentru un trainer autorizat este deosebit de importanta sectiunea urmatoare, care include instructiunile de creare a nomenclatorului de produse si cele legate de metoda de incarcare al stocului. In discutiile cu clientul, din faza comerciala, se stabilesc aceste modalitati in functie de posibilitatile clientului. In cursul procesului de training, sectiunea Tipar Deschidere Magazin este esentiala, stabilind de fapt ordinea in care continutul sesiunilor de training vor fi furnizate catre utilizatori. In cazul din model, deoarece stocul se va incarca prin receptie de marfa de la terti, este evident ca training-ul incepe, dupa cel de nomenclator de produse cu cel de receptie marfa. Daca insa deschiderea ar fi fost efectuata prin inventar initial, evident, aceasta operatie ar fi fost prima programata la training.
In continuare sunt prevazute campuri libere in care consultantii comerciali includ observatii sau solicitari exprese ale clientului legate de modul particular de organizare al unui magazin. De asemenea este prezenta o sectiune care include rezultatul survey-ului efectuat in locatia de instalare, unde este prezentata situatia tehnica gasita la fata locului.