Utilizarea monitorului de tichete CRM
Pentru a invata modul de utilizare al monitorului de tichete CRM Magister descarcati fisierul PDF „Instructiuni configurare monitor tichete” din sectiunea Fisiere Partajate a lectiei. Tipariti fisierul si pastrati-l la indemana. Utilizand un calculator cu acces la internet efectuati practic toate operatiile descrise in ghidul de utilizare.
Mai jos este prezentat continutul acestui fisier.
Folosind contul de acces la CRM care v-a fost alocat, efectuati practic operatiile descrise in document, pana la afisarea corecta a tichetelor pe monitorul de tichete. Testati fiecare operatie in parte pentru a putea raspunde la intrebarile din testul final.
IV. EXEMPLE DE TICHETE DE SESIZARE
– Tichet de HelpDesk
Ex. 1: “Pos-ul nu se conecteaza la baza de date”. Aceasta sesizare se va clasifica pe prioritate Ridicata, gravitate Critica doar in cazul in care procesul de vanzare la magazinul respectiv este intrerupt si nu se mai pot emite bonuri fiscale. Problema se va rezolva telefonic sau prin administrare de la distanta (remote access). Din momentul adaugarii tichetului aveti la dispozitie 2 ore pentru a contacta clientul.
Ex. 2: “Pos-ul nu se conecteaza la baza de date”. In cazul in care la punctul de lucru al clientului mai exista un pos functional si procesul de vanzare nu este intrerupt, atunci tichetul va primi prioritatea Normala si gravitate Critica. Se va rezolva telefonic sau prin administrare de la distanta (remote access).
Ex. 3: “Pos-ul nu se conecteaza la server dimineata”. Acest tip poate fi catalogat drept un tichet cu prioritate Redusa si cu gravitate Redusa deoarece este o eroare de operare (ex.: pos-ul porneste inaintea serverului).
Ex. 4: “Cum se face o receptie de marfa?”. Acest tichet va avea o prioritate Redusa, iar ca gravitate i se va atribui Functionalitate.
Observatie: In cazul in care problemele de la punctele 1-3 nu au putut fi remediate telefonic sau prin administrare la distanta, tipul tichetului se va modifica in Service solutie si se va programa o deplasare la sediul clientului, in functie de Gravitate si Prioritate.
– Tichet Service solutie
Tichetele de service solutie sunt deja catalogate de catre operatorul call-center si, prin urmare, trebuie efectuata deplasarea la punctul de lucru al clientului care a sesizat problema in vederea remedierii problemei sesizate.
– Tichet de Asistenta Fiscala
Tichetul de Asistenta Fiscala se refera la programarea unei predari de memorie fiscala sau cererea unui client de a i se adauga produse in casa de marcat, modificari de preturi in casa de marcat, etc.