Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Anunturi & Rsaquo; Luna aprilie, luna testelor anuale pentru Partenerii Certificati Magister & Rsaquo; Scrie un răspuns pentru Luna aprilie, luna testelor anuale pentru Partenerii Certificati Magister
-
Va rog sa luati in considerare posibilitatea dezvoltarii unui program de instruire si certificare si pentru angajatii clientilor Smartcash, similar cu cel pe care il aveti pentru partenerii Magister.
Un astfel de program ar aduce beneficii ambelor parti, atat Magister prin scaderea numarului de cereri de suport, cat si clientilor, prin instruirea angajatilor proprii in rezolvarea rapida la nivel intern a problemelor uzuale ce tin de Smartcash.
Stiu ca acest lucru se cam bate cap in cap cu interesul comercial al Magister si a parenerilor sai in oferirea de suport platit dar de multe ori la nivel de client ai nevoie de rezolvarea pe loc sau foarte urgenta a unei probleme ivite, mai ales a problemelor ce tin de blocarea vanzarii, si de cele mai multe ori centrul de suport national Magister sau partenerul local nu are posibilitatea sa intervina decat dupa 1-2-3-X ore timp in care clientul pierde bani.
Un astfel de program de instruire pentru clienti nu ar trebui vazut ca un motiv de renuntare la abonamentul de suport ci ca pe o completarea a fortei de reactie in caz de nevoie.