Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Feature Requests – Propuneri de functii noi & Rsaquo; Anulare NIR gresit ? & Rsaquo; Scrie un răspuns pentru Anulare NIR gresit ?

  • Bughi

    Administrator
    2 august 2016 la 10:41

    Buna ziua!
    Buna ziua! Multumim pentru intrebare.
    Ceea ce prezentati dvs. este o eroare materiala produsa din neatentie care se poate rezolva prin operatia inversa. Nu este necesar ca furnizorul de marfa catre care efectuati returul unei receptii gresite sa va semneze documnetul(avizul) intrucat dumneavoastra reparati o greseala care nu tine de acesta.

    Solutia corecta si legala este:
    1. Efectuati retur de marfa catre furnizorul de marfa de la care ati operat gresit receptia (acest lucru scade si soldul de plata inregistrat in urma receptiei eronate in situatia furnizorilor);
    2. Pe avizul emis dumneavoastra veti scrie o nota explicativa prin care justificati faptul ca acel document este intocmit pentru a corecta receptia intocmita eronat pe acel furnizor, semnat si stampilat;
    3. Refaceti receptia pe furnizorul corect si emiteti NIR-ul.

    In programul de gestiune SmartCashShop niciun document inregistrat si validat nu mai poate fi modificat.