Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Feature Requests – Propuneri de functii noi & Rsaquo; Anulare NIR gresit ?

Etichete: 

  • Postat de Dinu la 29 iulie 2016 la 15:31

    Din greseala am facut o receptie de tigari pe furnizorul de paine. Am vazut dupa listarea NIR ului. Singura cale de rezolvare este sa fac transfer la Furnizor? Este legal si corect sa fac transfer la furnizorul de paine produse de tutun si sa semnez in locul lui? Exista o alta posibilitate? Sa ramana NIR ul in sistem anulat si scazut din gestiune?

    Dinu a răspuns 6 ani, 3 luni în urmă 2 Membri · 2 Răspunsuri
  • 2 Răspunsuri
  • Bughi

    Administrator
    2 august 2016 la 10:41

    Buna ziua!
    Buna ziua! Multumim pentru intrebare.
    Ceea ce prezentati dvs. este o eroare materiala produsa din neatentie care se poate rezolva prin operatia inversa. Nu este necesar ca furnizorul de marfa catre care efectuati returul unei receptii gresite sa va semneze documnetul(avizul) intrucat dumneavoastra reparati o greseala care nu tine de acesta.

    Solutia corecta si legala este:
    1. Efectuati retur de marfa catre furnizorul de marfa de la care ati operat gresit receptia (acest lucru scade si soldul de plata inregistrat in urma receptiei eronate in situatia furnizorilor);
    2. Pe avizul emis dumneavoastra veti scrie o nota explicativa prin care justificati faptul ca acel document este intocmit pentru a corecta receptia intocmita eronat pe acel furnizor, semnat si stampilat;
    3. Refaceti receptia pe furnizorul corect si emiteti NIR-ul.

    In programul de gestiune SmartCashShop niciun document inregistrat si validat nu mai poate fi modificat.

  • Dinu

    Membru
    2 august 2016 la 10:58

    Multumesc pentru raspuns. Nu sunt chiar multumit de solutie dar macar acum am pe cine da vina.