Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Ajutor SmartCash Retail Management System & Rsaquo; LIPSA IN GESTIUNE…. & Rsaquo; Scrie un răspuns pentru LIPSA IN GESTIUNE….
-
Buna ziua!
Ne pare rau sa auzim aceste lucruri insa este greu de formulat un raspuns punctual la problema relatata de dumneavoastra atat de vag.
Din experienta personala va spun, ca majoriteata lucratorilor cu un grad de onestitate scazut, indiferent de software-ul folosit, le este de ajuns o mica problema pentru a o specula si a o invoca ca motiv in toate neregulile pe care acestia cu stiinta, sau fara buna stiinta le fac.
Programul nostru, sunt sigur, ca fata de alte programe ofera o multitudine de restrangeri operationale pentru un control sporit, dar si rapoarte, asa cum ati precizat si dumneavoastra mai sus, care prin analiza lor pot atrage atentia asupra unor eventuale scapari.
Nimeni vreodata, nu va va putea garanta in lumea aceasta functionalitatea unei platfrome software 100% fara probleme, insa toate aceste probleme au rezolvare daca sunt semnalate punctual.
Oare de ce credeti ca in magazine mari precum Hipermarket Carrefour, Magazinele Mega Image, etc, chiar pe segmentul de tutun se face un inventar la fiecare schimb de tura? Pentru ca oamenii nu au incredere in soft? Nu, ci pentru a putea compara rezultatele fizice cu cele inregistrate operational.. Mai mult de atat, pe spete ca si a dvs. acestia au intocmit lista de inventar fizice pe care fiecare casier trece cate produse de tutun au receptionat, cate au vandut, si cate au la predare de tura. Poate ca o astfel de metoda ar elimina scuza “soft-ul este de vina” cel putin pentru o scurta perioada de timp in care sa evaluati efectul.
Tot din experienta unui alt client, al carui nume nu il pot dezvalui si ai caror angajati motivau “probleme de software” va spun ca un Mistery Shopper va poate oferi raspunsuri.
In cazul clientului respectiv, acesta a trimis un prieten pentru achizitia de tutun “fara bon” si asa a descoperit de fapt, cum rezultau lipsurile in gestiune.
Poate ca un control mai amanuntit si mai des ar descuraja oamenii sa fie tentati sa cale stramb, si nu neaparat schimbarea lor in intregime.
Iar daca sunt probleme punctuale de soft, bon blocat de exemplu.. la orice deblocare se poate face o verificare de X cu gestiunea. verificare la care sa asiste, sau pe care sa o faca un supervisor, pentru a identifica daca sunt diferente, care, apoi desigur, ca pot fi rezolvate cu ajutorul echipei noastre tehnice.
Va multumim pentru mesaj si va stam oricand la dispozitie in procesele operationale ale programului de gestiune Magister SmartCashShop