Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Ajutor SmartCash Retail Management System & Rsaquo; Intrebare legata de bazele de date matrita & Rsaquo; Scrie un răspuns pentru Intrebare legata de bazele de date matrita
-
Buna ziua,
Va multumesc pentru intrebare si iata mai jos pozitia noastra legata de acest subiect.
Utilizarea unei baze de date matrita (o baza de date care sa asiste utilizatorii in listarea de produse intr-un magazin nou) este o functie adaugata in “ecosistemul” SmartCash RMS la cererea foarte multor utilizatori.
Cu toate acestea am ezitat multa vreme sa introducem aceasta functionalitate pornind de la motive similare cu cel mentionat de dvs.
Am cantarit decizia si considerm insa ca avantajele sunt de multe ori mai multe decat dezavantajele, in utilizarea unei baze de date matrita.
Trebuiesc totusi facute cateva precizari importante:
– Functia este complet inutila afacerilor din zona produselor specializate, a producatorilor sau a magazinelor care vand produse normalizate intern. In cazul acestor comercianti, functia se poate dovedi utila doar in masura in care opereaza in retele de magazine individuale (neconectate la o centrala SmartCash) prin folosirea bazei de date dintr-un alt magazin propriu la popularea selectiva a bazei de date a unui nou magazin.
– Singura utilitate practica a unei baze de date matrita, este cea din domeniul retail-ului alimentar (supermarket, minimarket) unde oricum toate produsele sunt … sa le spunem “public domain” avand in vedere ca sunt normalizate direct de catre producator pe coduri de bare, sortimentatie si tipo-dimensiuni. In acest camp de activitate exista deja baze de date online cu produse pe care le poti identifica printr-o singura scanare intr-un browser web.
– Nu in ultimul rand, functia este deja implementata si in alte aplicatii software mai noi sau mai vechi, devenind practic o optiune standard de care nu era normal sa-i privam pe utilizatorii de SmartCash RMS.
In ceea ce priveste insa politica de confidentialitate a companiei noastre, ea este una extrem de stricta. Dupa cum stiti ea este stipulata in orice contract de asistenta sau de achizitie de solutie.
Prin urmare nu trebuie sa va faceti griji ca datele dvs. ar putea fi folosite in alta parte decat in cadrul companiei dvs.
Bazele de date matrita sunt obtinute prin anonimizarea completa a continutului si reconstruire integrala, la fel ca si informatiile pe care le puteti avea pe internet despre un produs si nu includ informatii financiare sau contabile, ori identificatori de firma sau domeniu de activitate.
Ele sunt produse de specialistii nostri si reconfigurate ca si categorii/sortimentatie astfel incat sa ajute clientii noi sa se organizeze cat mai bine de la inceput. Este un progres necesar care merge in aceeasi directie cu dezvoltarea platformei noastre software.Sa nu uitam totusi ca functia a fost implementata prin interfata de service (la care au acees doar consultantii de solutii SmartCash autorizati), astfel incat sa putem si noi si si dvs. clientii sa controlati foarte strict aceste functionalitati.
Va asiguram ca vom acorda o atentie deosebita modului in care aceasta functionalitate este folosita in interiorul sistemului nostru de service.
PS. Pentru a elimina si mai mult din temerile dvs…. Stiati ca noua lege a caselor de marcat urmeaza sa oblige toti comerciantii sa asocieze fiecare produs vandut prin casa de marcat unui cod de categorie si subcategorie corespunzator nomenclatorului INS (sunt vreo suta si ceva de pagini de coduri)? In aceste conditii cred ca nomenclatoarele de produse vor deveni in viitor foarte transparente, iar munca unui comerciant pentru a le intretine trebuie usurata cumva. Ma refer desigur la vanzatorii de produse generice iar nu la cele specializate…