Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Feature Requests – Propuneri de functii noi & Rsaquo; RETUR & Rsaquo; Scrie un răspuns pentru RETUR

  • Dor

    Administrator
    12 decembrie 2018 la 19:10

    Salut,

    Returul nu poate fi efectuat in lipsa unui bon fiscal.

    In SmartCash procesul este urmatorul:
    – Se cere de la client si se introduce de catre operator data vanzarii;
    – Se scaneaza codul produsului returnat.
    – Programul afiseaza lista bonurilor ce contin produsul, emise in data introdusa si cantitatile vandute pe fiecare bon;
    – Operatorul selecteaza bonul din lista introducand cantitatea returnata;
    – Daca s-a mai facut un retur pentru acelasi articol de pe acelasi bon cantitatea returnata deja, este memorata si nu mai poate fi returnata inca o data (se limiteaza la cantitatea totala vanduta);

    Deci in nici un caz nu poate exista un retur care sa nu aiba in spate un bon fiscal pentru orice articol returnat.

    Legat de limita in timp a posibilitatii de returnare, intr-adevar nu exista in acest moment nici o limitare in afara celor descrise mai sus.

    Vom analiza oportunitatea unei astfel de functii. In acest moment sunteti singurul care a solicitat vreodata o astfel de limitare.

    Poate ar fi bine sa se implice si alti utilizatori cu opinii, daca chiar e nevoie de o astfel de optiune.

    Asteptam comentariile dvs.