Salut,
Returul nu poate fi efectuat in lipsa unui bon fiscal.
In SmartCash procesul este urmatorul:
– Se cere de la client si se introduce de catre operator data vanzarii;
– Se scaneaza codul produsului returnat.
– Programul afiseaza lista bonurilor ce contin produsul, emise in data introdusa si cantitatile vandute pe fiecare bon;
– Operatorul selecteaza bonul din lista introducand cantitatea returnata;
– Daca s-a mai facut un retur pentru acelasi articol de pe acelasi bon cantitatea returnata deja, este memorata si nu mai poate fi returnata inca o data (se limiteaza la cantitatea totala vanduta);
Deci in nici un caz nu poate exista un retur care sa nu aiba in spate un bon fiscal pentru orice articol returnat.
Legat de limita in timp a posibilitatii de returnare, intr-adevar nu exista in acest moment nici o limitare in afara celor descrise mai sus.
Vom analiza oportunitatea unei astfel de functii. In acest moment sunteti singurul care a solicitat vreodata o astfel de limitare.
Poate ar fi bine sa se implice si alti utilizatori cu opinii, daca chiar e nevoie de o astfel de optiune.
Asteptam comentariile dvs.