Etichete: ,

  • Postat de Arismat.ro la 11 decembrie 2018 la 18:23

    Am dori ca la urmatoarele upgrade-uri returul la bon fiscal sa poata fi interzis daca nu se introduc datele bonului. Mai exact am dori ca butonul adauga produs sa nu fie activ, iar la apasarea adauga bon sa poata fi modificata cantitatea de produse returnate.
    Dorim sa luam aceste masuri pentru a preveni returul produselor fara bonul fiscal.
    De asemenea am dori sa mai adaugati o functie prin care sa nu mai fie posibil returul dupa un numar de X zile de la vanzare.

    gmro a răspuns 5 ani, 10 luni în urmă 3 Membri · 3 Răspunsuri
  • 3 Răspunsuri
  • Dor

    Administrator
    12 decembrie 2018 la 19:10

    Salut,

    Returul nu poate fi efectuat in lipsa unui bon fiscal.

    In SmartCash procesul este urmatorul:
    – Se cere de la client si se introduce de catre operator data vanzarii;
    – Se scaneaza codul produsului returnat.
    – Programul afiseaza lista bonurilor ce contin produsul, emise in data introdusa si cantitatile vandute pe fiecare bon;
    – Operatorul selecteaza bonul din lista introducand cantitatea returnata;
    – Daca s-a mai facut un retur pentru acelasi articol de pe acelasi bon cantitatea returnata deja, este memorata si nu mai poate fi returnata inca o data (se limiteaza la cantitatea totala vanduta);

    Deci in nici un caz nu poate exista un retur care sa nu aiba in spate un bon fiscal pentru orice articol returnat.

    Legat de limita in timp a posibilitatii de returnare, intr-adevar nu exista in acest moment nici o limitare in afara celor descrise mai sus.

    Vom analiza oportunitatea unei astfel de functii. In acest moment sunteti singurul care a solicitat vreodata o astfel de limitare.

    Poate ar fi bine sa se implice si alti utilizatori cu opinii, daca chiar e nevoie de o astfel de optiune.

    Asteptam comentariile dvs.

  • Arismat.ro

    Membru
    13 decembrie 2018 la 11:02

    Stim ca nu se poate face retur fara sa fie emis un bon fiscal,dar noi ne refeream la faptul ca nu am dori sa aiba posibilitatea sa scaneze produsul pentru a identifica un bon in sistem ci doar sa introduca datele imprimate pe un bon deoarece se alege orice bon pt retur de catre utilizatori, doar asa putem avea o siguranta in plus ca returul este efectuat corect avand bonul “in fata”. Am dori sa eliminam posibilitatea de a cauta acest bon in sistem.

  • gmro

    Membru
    27 decembrie 2018 la 16:46

    Consider utila atat limitarea in timp (in numar de zile) a posibilitatii de returnare a unui bon fiscal cat si ”fortarea” casierului sa introduca numarul de bon fiscal pentru care face retur fara sa aiba posibilitatea sa-l selecteze dintr-o lista, astfel incat sa ne putem asigura ca returul s-a facut in baza unui bon fiscal prezentat fizic si nu prin selectia oricarui bon fiscal din lista bonurilor pe care exista articolul returnat.

Log in to reply.