Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Bug Reports – Raportare probleme software & Rsaquo; ERROR & Rsaquo; Reply To: Re: ERROR

  • adi

    Membru
    23 ianuarie 2008 la 21:02

    Eroarea aparuta sa datoreaza alterarii bazei de date. Pentru verificare incearca sa pui o baza noua sa vezi daca porneste, daca da:
    Pentru cei care mai intampina problema aceasta,

    cea ma eficienta si rapida rezolvare este conectarea la baza de date cu IBManager care are optiunea back-up database(Services/Backup Database). Efectuezi back-up.
    Opresti serverul Firebird, pornesti Smartcash si iti da eroare conexiune, setezi folosirea unei baze de date noua (acelasi versiune cu cea anteriora) salvezi pornesti server Firebird, apoi din Smartcash la intretinere restaurezi baza de date peste cea noua.

    Si gata! Maxim 10 minute si nu pierzi absolut nimic, nici vanzari (caz in care ai folosi POS).
    Tot ce v-am spus este verificat si astept acceptul Furnizorului pentru validare