• Postat de MugurEL la 5 decembrie 2007 la 9:10

    Este vorba de un sistem SmartCash care e monopost . Aplicatia de backoffice SmartCash RMS nu ruleaza in acelasi timp cu aplicatia-interfata de vanzare SmartPos si totusi apare o eroare.Aceasta eroare este :

    ERROR:ACCESS VIOLATION AT 0x7c8024e0(TRIED TO WRITE TO 0x00030d20) , program terminated.

    Eroarea apare la iesirea din aplicatia de vanzare SmartPos.

    Dor a răspuns 10 ani, 5 luni în urmă 3 Membri · 9 Răspunsuri
  • 9 Răspunsuri
  • Dor

    Administrator
    5 decembrie 2007 la 19:55

    Daca e un bug trebuia postat in sectiunea Bug Reports.
    Care e versiunea SmartCash Shop si in ce conditii apare eroarea?
    Ce faci cand apare eroarea? In ce context?

  • MugurEL

    Membru
    13 decembrie 2007 la 9:22

    Versiunea de program este la SmartCash RMS 8.0.0.111 cu baza de date 319, iar SmartPOS are versiunea 3.1.0.64.

  • Dor

    Administrator
    13 decembrie 2007 la 16:21

    Efetuati upgrade la 8.0.0.114. Nu mai exista eroarea mentionata.
    Numai bine

  • MugurEL

    Membru
    17 decembrie 2007 la 13:02

    Multumesc!
    Voi incerca cu un update din nou de data aceasta la versiunea de soft 114.

  • adi

    Membru
    23 ianuarie 2008 la 21:02

    Eroarea aparuta sa datoreaza alterarii bazei de date. Pentru verificare incearca sa pui o baza noua sa vezi daca porneste, daca da:
    Pentru cei care mai intampina problema aceasta,

    cea ma eficienta si rapida rezolvare este conectarea la baza de date cu IBManager care are optiunea back-up database(Services/Backup Database). Efectuezi back-up.
    Opresti serverul Firebird, pornesti Smartcash si iti da eroare conexiune, setezi folosirea unei baze de date noua (acelasi versiune cu cea anteriora) salvezi pornesti server Firebird, apoi din Smartcash la intretinere restaurezi baza de date peste cea noua.

    Si gata! Maxim 10 minute si nu pierzi absolut nimic, nici vanzari (caz in care ai folosi POS).
    Tot ce v-am spus este verificat si astept acceptul Furnizorului pentru validare

  • Dor

    Administrator
    25 ianuarie 2008 la 6:49

    Da este in regula solutia ta, cu o singura observatie:
    Nu este nevoie sa folosesti ibmanager.
    Foloseste serviciul Backup din SmartCash care face acelasi lucru ca IbManagerul.
    —–
    Eroarea insa nu se datoreaza bazei de date.
    Puneti POS-ul versiunea 3.1.1.70 sau mai nou si nu va mai apare.
    Dor.

  • adi

    Membru
    25 ianuarie 2008 la 12:24

    La mine Smartcash pos ramanea blocat si eroarea:

    ERROR:ACCESS VIOLATION AT 0x7c8024e0(TRIED TO WRITE TO 0x00030d20) , program terminated

    aparea cand vroiam sa deschid Smartcash Shop.
    Nu puteam deschide Smartcash Shop pentru a folosi functia Back-up.

  • Dor

    Administrator
    25 ianuarie 2008 la 13:09

    Aceeasi versiune facea problema asta…cu access violation la iesire.
    Daca dadea la intrare, atunci intr-adevar baza era busita si ca atare nu mai puteai intra in Smartcash.
    In situatia asta intr-adevar solutia ta cu IbManager e singura aplicabila.

  • Dor

    Administrator
    14 iunie 2012 la 13:53

    Rezolvat