Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Bug Reports – Raportare probleme software & Rsaquo; ERROR
-
Postat de MugurEL la 5 decembrie 2007 la 9:10
Este vorba de un sistem SmartCash care e monopost . Aplicatia de backoffice SmartCash RMS nu ruleaza in acelasi timp cu aplicatia-interfata de vanzare SmartPos si totusi apare o eroare.Aceasta eroare este :
ERROR:ACCESS VIOLATION AT 0x7c8024e0(TRIED TO WRITE TO 0x00030d20) , program terminated.
Eroarea apare la iesirea din aplicatia de vanzare SmartPos.
Dor a răspuns 12 ani, 5 luni în urmă 3 Membri · 9 Răspunsuri -
9 Răspunsuri
-
Daca e un bug trebuia postat in sectiunea Bug Reports.
Care e versiunea SmartCash Shop si in ce conditii apare eroarea?
Ce faci cand apare eroarea? In ce context? -
Versiunea de program este la SmartCash RMS 8.0.0.111 cu baza de date 319, iar SmartPOS are versiunea 3.1.0.64.
-
Efetuati upgrade la 8.0.0.114. Nu mai exista eroarea mentionata.
Numai bine -
Multumesc!
Voi incerca cu un update din nou de data aceasta la versiunea de soft 114. -
Eroarea aparuta sa datoreaza alterarii bazei de date. Pentru verificare incearca sa pui o baza noua sa vezi daca porneste, daca da:
Pentru cei care mai intampina problema aceasta,cea ma eficienta si rapida rezolvare este conectarea la baza de date cu IBManager care are optiunea back-up database(Services/Backup Database). Efectuezi back-up.
Opresti serverul Firebird, pornesti Smartcash si iti da eroare conexiune, setezi folosirea unei baze de date noua (acelasi versiune cu cea anteriora) salvezi pornesti server Firebird, apoi din Smartcash la intretinere restaurezi baza de date peste cea noua.Si gata! Maxim 10 minute si nu pierzi absolut nimic, nici vanzari (caz in care ai folosi POS).
Tot ce v-am spus este verificat si astept acceptul Furnizorului pentru validare -
Da este in regula solutia ta, cu o singura observatie:
Nu este nevoie sa folosesti ibmanager.
Foloseste serviciul Backup din SmartCash care face acelasi lucru ca IbManagerul.
—–
Eroarea insa nu se datoreaza bazei de date.
Puneti POS-ul versiunea 3.1.1.70 sau mai nou si nu va mai apare.
Dor. -
La mine Smartcash pos ramanea blocat si eroarea:
ERROR:ACCESS VIOLATION AT 0x7c8024e0(TRIED TO WRITE TO 0x00030d20) , program terminated
aparea cand vroiam sa deschid Smartcash Shop.
Nu puteam deschide Smartcash Shop pentru a folosi functia Back-up. -
Aceeasi versiune facea problema asta…cu access violation la iesire.
Daca dadea la intrare, atunci intr-adevar baza era busita si ca atare nu mai puteai intra in Smartcash.
In situatia asta intr-adevar solutia ta cu IbManager e singura aplicabila.
Conectați-vă pentru a răspunde
Log in to reply.