Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Feature Requests – Propuneri de functii noi & Rsaquo; BLOCARE CLIENT LA ATINGERE LIMITA DE CREDIT SAU DEPASIRE SCADENTA

  • BLOCARE CLIENT LA ATINGERE LIMITA DE CREDIT SAU DEPASIRE SCADENTA

    Postat de florariatrias.ro la 14 iunie 2017 la 18:28

    Buna ziua,
    Va propun implementarea unei functii pe care o gasesc frecvent la sistemele de gestiune din Europa.
    La fiecare client in parte as dori sa pot configura o limita de credit si o perioada de scadenta ce sa fie preluata automat la facturare in cazul vanzarilor cu ridicata.
    In momentul in care se atinge limita de credit sau are facturi cu scadenta atinsa fie operatorul sa fie atentionat de acest lucru fie sa nu i se permita facturarea.
    Consider ca este o modalitate de control credit client foarte buna si m-as bucura sa o avem disponibila.

    Dor a răspuns 7 ani, 7 luni în urmă 2 Membri · 1 Răspuns
  • 1 Răspuns
  • Dor

    Administrator
    15 iunie 2017 la 15:52

    Salut,
    Inteleg perfect solicitarea dvs. si intr-adevar aceasta este o functionalitate standard in orice sistem de distributie.
    Problema este ca noi suntem orientati pe operationalul de depozit/magazin, iar informatii cum ar fi soldul contabil al unui client nu ajung niciodata la noi in cazul retelelor de magazine de exemplu (cum este si cazul dvs.).
    respectiv nu puteti afla din depozitul x ceva ce s-a operat la un nivel superior in financiar, cum ar fi extrasele de cont. Prin urmare aplicarea unei constrangeri la acest nivel este incorecta.
    Singura utilitate este doar in cazul magazinelor mici care folosesc sistemul nostru din magazin pentru controlul relatiei cu clientii (termene) iar soldul este calculat de noi.
    O sa ne mai gandim sa vedem ce putem face.
    Multumesc pentru idee.

Log in to reply.