Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Ajutor SmartCash Retail Management System & Rsaquo; bon fiscal datecs fp550t

  • Postat de fred77 la 26 noiembrie 2012 la 9:55

    Buna ziua.Am o problema cu un client. o casiera a facut o vanzare .Cand a finalizat bonul, pe bon la total plata client a aparut suma corect(11,00ron),dar urmatorul rand la NUMERAR ii apare suma de 42123958,00 iar la REST apare 42123947,00 .de ce apare asa?multumesc anticipat
    clientul are smartcash 9.1.1.

    Bughi a răspuns 9 ani, 10 luni în urmă 2 Membri · 2 Răspunsuri
  • 2 Răspunsuri
  • Bughi

    Administrator
    26 noiembrie 2012 la 10:14

    Buna ziua!
    Acest lucru se intampla deoarece inainte de inchiderea bonului casierul fie a scanat din greseala un cod de bare care nu exista in nomenclator, fie s-a apasat o insiruire de cifre, respectiv cea de mai sus. Aceste cifre/cod a intrat in campul in care se introduce in mod normal suma platita de client. Daca operatorul scaneaza un cod care nu se afla in catalog, acesta apare pe un fond rosu in acel camp. Daca casierul aplica NUMERAR-INCHIDERE BON, codul respectiv este inregistrat ca fiind suma platita de client.
    Pentru a evita asemenea probleme in viitor inainte de a inchide bonul, verificati campul “DE PLATA” acolo veti putea identifica daca s-a strecurat vreo suma eronata(restul apare cu minus)
    Atunci cand se scaneaza un cod EXT care nu este in catalog, acesta este afisat in campul din dreapta(unde se introduc si sumele platite de client) acestea putand fi sterse prin tasta “C” de la POS, iar daca deja au fost inregistrate ca suma platita prin “ANULARE PLATI”
    42123958,00 – 42123947,00 = 11

  • Bughi

    Administrator
    26 noiembrie 2012 la 10:31

    In ultimele versiuni de program a fost tratata aceasta problema, astfel incat, in momentul in care se intampla cazul de mai sus, programul returneaza mesajul “suma de plata este prea mare” atragand astfel atentia casierului.
    Recomand un upgrade.