Buna ziua!
Acest lucru se intampla deoarece inainte de inchiderea bonului casierul fie a scanat din greseala un cod de bare care nu exista in nomenclator, fie s-a apasat o insiruire de cifre, respectiv cea de mai sus. Aceste cifre/cod a intrat in campul in care se introduce in mod normal suma platita de client. Daca operatorul scaneaza un cod care nu se afla in catalog, acesta apare pe un fond rosu in acel camp. Daca casierul aplica NUMERAR-INCHIDERE BON, codul respectiv este inregistrat ca fiind suma platita de client.
Pentru a evita asemenea probleme in viitor inainte de a inchide bonul, verificati campul “DE PLATA” acolo veti putea identifica daca s-a strecurat vreo suma eronata(restul apare cu minus)
Atunci cand se scaneaza un cod EXT care nu este in catalog, acesta este afisat in campul din dreapta(unde se introduc si sumele platite de client) acestea putand fi sterse prin tasta “C” de la POS, iar daca deja au fost inregistrate ca suma platita prin “ANULARE PLATI”
42123958,00 – 42123947,00 = 11