Etichete: 

  • Postat de casa-de-menaj la 17 august 2018 la 8:03

    Buna ziua,
    Am o problema cu sumarul pe cote de TVA de pe nir. O data cam la doua zile cota de 19% nu se mai regaseste in acest sumar de pe nir. trebuie sa sterg setarile utilizatorului curent, sa inchid si sa redeschid programul ca sa revina la normal. Dupa alte doua zile povestea se repeta. Mentionez faptul ca actualizarile sunt facute la zi iar problema a fost sesizata cam de cand s-a trecut la versiunea 15.
    Multumesc!

    Dor a răspuns 6 ani în urmă 2 Membri · 5 Răspunsuri
  • 5 Răspunsuri
  • Dor

    Administrator
    2 octombrie 2018 la 16:48

    Vom studia problema si revenim.

  • Dor

    Administrator
    2 octombrie 2018 la 16:52

    Inteleg de la suport ca folositi o versiune 14 de SmartCash. Veche de vreo 3 ani.
    Va rugam sa faceti mai intai upgrade la ultima versiune si daca mai intampinati problema sa reveniti.

    Sunt sigur insa ca ea nu mai exista deoarece nimeni nu s-a mai plans de o astfel de problema mai ales la un document atat de important.

  • casa-de-menaj

    Membru
    3 octombrie 2018 la 8:15

    versiunea pe care o folosim este 15.2.0.5…

  • casa-de-menaj

    Membru
    3 octombrie 2018 la 8:18

    Intre timp am gasit varianta mai simpla. Ma deloghez din program si ma loghez la loc si eroarea dispare. Putem lucra asa fara probleme. Multumim!

  • Dor

    Administrator
    2 noiembrie 2018 la 18:14

    Va recomandam calduros actualizarea la ultima versiune pentru a fi compatibil cu noile case de marcat! Si mai ales pentru a avea o versiune “free of bugs” si pe aceasta directie.

Log in to reply.