Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Bug Reports – Raportare probleme software & Rsaquo; Bug optiune interzice vanzarea pentru clienti cu limite de credit si scadente

  • Bug optiune interzice vanzarea pentru clienti cu limite de credit si scadente

    Postat de florariatrias.ro la 1 iulie 2020 la 0:45

    Buna ziua. Am descoperit oproblema in aplicarea optiunilor “interzice vanzarea pentru clienti cu limite de credit si scadente depasite” pe care incercam sa le implementam acum.

    Noi avem o baza destul de mare de clienti la care am observat ca au venit predefinit cu 0 zile de scadenta si 0 lei posibilitate de creditare.
    Un operator la facturare ce nu are dreptul sa vanda la clienti cu depasire de scadenta are permanent eroarea atasata inainte de a incepe vanzarea pentru orice client cu toate ca incasarea se va face de la acesta dupa printarea facturii.

    Propun urmatoarele:

    1. pentru validarea plafonului de creditare

    Trebuie gasita o metoda de aplicare a acestei validari dupa procesul de incasare si inainte de emiterea si tiparirea facturii. In acest fel acesti clienti care achita pe loc sunt exclusi de la blocaj. Pentru inchiderea facturii clientul trebuie sa achite o suma suficient de mare astfel incat sa scada sub plafonul de creditare.

    2. pentru validarea numarului de zile depasite la scadenta

    Propun ca aceasta verificare sa se faca doar daca clientul are sold pozitiv. In acest moment toti clientii cu sold 0 sunt blocati la vanzare pentru un operator. Validarea este ok aici sa aiba loc inainte de inceperea vanzarii

    Bughi a răspuns 4 ani, 6 luni în urmă 2 Membri · 1 Răspuns
  • 1 Răspuns
  • Bughi

    Administrator
    2 iulie 2020 la 14:52

    Buna ziua!
    Multumim pentru expunerea celor doua probleme.
    In privinta problemei de la punctul 1. vom analiza modul cel mai facil de operare astfel incat sa inaintam departamentului software o propunere. Logica pentru care un client este blocat de la inceput putand totusi sa se factureze cu o autorizare suplimentara este aceea ca bazat pe experienta clientilor care folosesc vanzarea cu ridicata, in cele mai multe cazuri dupa trecerea produselor pe o vanzare cu ridicata, clientul preia/plaseaza o parte din produse catre mijloacele acestuia(de ex. le duce prin ajutoare la masina, sau le baga in cutii/pungi pe masura ce sunt trecute prin proces). In aceasta realitate operationala, daca validarea ar veni la final, si un client efectiv blocat nu va avea posibilitatea sa achite cash factura curenta sau soldul restant, intreaga marfa facturata va fi plimbata inapoi in zonele de depozitare ale operatorului ceea ce poate crea o frustrare si o nemultumire si mai mare ambelor parti implicate.
    Legat de punctul 2, vom inainta catre departamentul software ca rezonabila cererea de a fi ignorata conditia de blocare la cei cu zile scandenta 0, sold 0, dar totusi o avertizare este necesara pentru ca dupa aceea operatorul sa poata ajusta zilele scadente astfel incat sa fie folosite ca baza pentru calcularea numarului de zile depasite, pentru viitor.

Log in to reply.