Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Ajutor SmartCash Retail Management System & Rsaquo; Cantar DIBAL 500 W-015

Etichete: 

  • Utilizator șters

    Utilizator șters
    30 mai 2014 la 9:36

    Buna ziua ati rezolvat Problema?

  • Nicu

    Administrator
    30 mai 2014 la 11:04

    Buna ziua,

    Cantarul DIBAL 500 nu are o optiune prin care se poate activa/dezactiva sunetul. In cazul in care nu se mai aude aveti o problema cu difuzorul de pe placa de baza care va trebui rezolvata in service.

  • marianmiroi

    Membru
    4 iunie 2014 la 20:35

    Pentru d-l George Rizea.Nu am rezolvat problema. Stiti cumva care este rezolvarea?

    Va multumesc!

  • Dor

    Administrator
    5 iunie 2014 la 9:38

    Salut Marian,
    Am vorbit si eu personal la importator si solutia este sa il aduci in service sa il verificam. Nu este o problema de programare. Fiind in garantie probabil, interventia este oricum gratuita. Banuiala mea este ca pur si simplu mufa de la buzzer o fi iesit putin din placa de baza la transport sau dupa o mutare si ca sa il putem rezolva trebuie deschis si resigilat apoi, deci necesita o vizita la service ce sa-i faci…
    Ia legatura cu colegul nostru George Mohanescu pentru detalii.
    Numai bine

  • dragos-dobrescu

    Membru
    5 iunie 2014 la 13:17

    Buna ziua,
    Cantarul Dibal seria 500 nu are optiune de activare sau dezactivare buzzer. Trebuie dus cantarul la o unitate de service si se reface o lipitura pe placa. Interventia este gratuita.
    Numai bine