-
Centralizare date colectare prin aplicatia Feedback Clienti Magister
Buna ziua,
Legat de aplicatia Feedback Clienti Magister vin cu propunerea ca la inchiderea bonului fiscal sau la descarcarea de POS, feedbackul acordat de client prin apasarea optiunii dorite de feedback pe afisajul secundar al POSului, datele legate de feedback si corelarea dintre feedback si bonul fiscal la care s-a primit respectivul feedback sa fie transmise si in baza de date centralizata, intr-o tabela dedicata, care sa cuprinda urmatoarele informatii: NRSHOP, NRPOS, NRZ, NRBON, IDOPERATOR, NUME_OPERATOR, IDCLIENT, NUME_CLIENT, DATA_FEEDBACK, VALOARE_FEEDBACK, VALOARE_INCASATA
In acest fel retelele de magazine pot avea acces centralizat la feedbackul primit de la clientii din toata reteaua si astfel pot sa genereze diferite rapoarte / situatii customizate privind feedbackul pe clienti, pe casieri, pe magazine, pe perioade, etc. si chiar sa faca corelatii intre tipul de feedback primit si incasarile clientilor care au acordat feedback.
Am vorbit cu colegii dvs. de la comercial si mi-au spus ca in prezent informatiile despre feedbackul colectat de la clienti nu se transmite in baza de date centralizata si astfel nu e accesibil centralizat, ci e accesibil doar la nivel local, pe fiecare magazin in parte.
Am postat aici poate exista interes si din partea altor utilizatori pentru a dezvolta o astfel de functionalitate.
Multumesc anticipat.
Log in to reply.