Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Ajutor SmartCash Retail Management System & Rsaquo; Comenzile de livrare emise la POS nu pot fi preluate in backoffice

  • Comenzile de livrare emise la POS nu pot fi preluate in backoffice

    Postat de bogapostu la 16 februarie 2015 la 13:13

    Vanzarea prin POS este normala, este vorba de un Supermarket.
    Comenzil Livrare le foloseam pentru vanzare cu ridicata.
    Exemplu, am institutii, gradinite, scoli etc care imi fac comenzi, unerori aduc special anumite produse/cantitati, fetele pregatesc marfa si la casa emit o comanda livrare/
    Pana acum, la vanzare cu ridicata, din BO trebuia doar sa preiau acea comanda (Import comanda), acum nu imi apar ultimele comenzi efectuate. Voi verifica optiunile de la comenzi de pe POS, dar pe bon mie imi apare scris COMANDA LIVRARE.
    Inca un lucru, am discutat zilele trecute cu colegii dumneavoastra, m-ar interesa foarte mult posibilitatea evidentierii unui pret real al produselor, sunt multe la care primesc discount-uri offvoice, exemplu, am achizitionat un produs cu 63.5 lei TVA inclus, am primit ulterior discount de 4%, pretul ajungand la 63.5-4%=60.96, dar in istoricul de achizitii mi-l arata doar la 63.5 (zilele trcute am primit o oferta de pe Cah & Carry, la 2 tiruri aveam aceasi produs cu 62.5 lei, la prima vedere parea oferta mai buna, cand a ajuns informatia la mine am stiut sa arat ca, de fapt, pretul initial e mai bun)

    Dor a răspuns 9 ani, 11 luni în urmă 2 Membri · 6 Răspunsuri
  • 6 Răspunsuri
  • Dor

    Administrator
    16 februarie 2015 la 14:00

    Va rog verificati filtrele puse la afisarea listei de comenzi de livrare in backoffice.
    Selectati comenzile in starea Emis.

    Legat de a doua intrebare, discount-urile “off-voice” primite la un termen anume, dupa ce marfa a fost demult vanduta, nu pot fi gestionate in timp real, astfel incat sa aflati marginea instantanee. Din acest motiv ele nu pot fi asociate vreunui articol anume ci tratate doar ca venit contabil.

  • bogapostu

    Membru
    16 februarie 2015 la 15:04

    1. E o confuzie, comanda este emisa de la POS, nu o pot gasi in BO la facturare.
    2. La lisat de comenzi o vad, la vanzare cu ridicata, la apasarea butonului “Import comanda” nu o regasesc

  • Dor

    Administrator
    16 februarie 2015 la 17:18

    Am repetat pasii tai si la noi apare comanda emisa in lista de import, si cand e asociata la un client si cand e anonima.

    Esti sigur ca ai emis comanda in POS apasand butonul EMITE COMANDA?

  • bogapostu

    Membru
    16 februarie 2015 la 19:36

    Verificat din nou, am emis o comanda si tot nu o vede.
    Maine dimineata voi face un nou upgrade (am vazut ca a aparut astazi o noua versiune)si vad dupa aceea, eventual incerc sa verific si setarile de pe POS.
    Multumesc oricum.
    PS. am vazut o prezentare la metro la un soft si mi s-a parut interesanta optiunea de Delogare, la sfarsitul turei, operatorului i se deschide un monetar in care isi trece banii, unul pentru tichete si apoi unul penmtru card, aceste delogari fiind preluate apoi si in BO, astfel existand un control intre ceea ce declara casierul si vanzarile acestuia, momentan noi folosim Raport POS, vanzari pe un casier, cu selectia acestuia si un monetar tipizat pe care el il completeaza.
    Legat tot de acest aspect, incasarile pe cardurile de tichete, care se vor face la terminalelel ATM ale bancilor cum trebuiesc evidentiate?

  • Dor

    Administrator
    17 februarie 2015 la 10:04

    Am identificat problema.
    Intr-adevar, comenzile de livrare anonime emise direct de la POS nu pot fi importate pe o factura de vanzare cu ridicata (ID Client incorect).

    De indata ce vom rezolva problema vom emite un service update prin sistemul de descarcare public SmartCash RMS.
    Va multumim pentru sesizare.

  • Dor

    Administrator
    17 februarie 2015 la 13:41

    Solutia a fost inglobata in ultimul service pack.

    Descarcati SmartCash RMS versiunea 12.0.0.15 sau mai nou (SmartCash POS 5.0.0.32) si actualizati. Problema a fost rezolvata.

    Multumim inca o data pentru sesizare!!!

Log in to reply.