Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Ajutor SmartCash Retail Management System & Rsaquo; Comunicatie lenta

  • Postat de adi la 17 decembrie 2007 la 22:26

    La conexiunea cu AMEF Datecs MP500TR, cu o baza de date Mare (>1G), dupa inlocuirea driverului universal cu SmartCash Ecr Server, dupa o perioada de functionare perfecta(1-2 luni) apare o ingreunare de comunicare fara un motiv definit, care la inceput este nesemnificativa dar netratata ajunge la intarzieri de cateva secunde bune(ma refer aici la timpul dintre scanarea produsului si pana la tiparirea bonului fiscal)
    Tin sa amintesc ca folosesc baza de date 319 si versiune Smartcash 8.0.0.111, ECR 6.0.0.33.
    Pentru perioade scurte de timp (aprox o saptamana) o rezolvare ar fi Recalcularea indecsi din Comenzi intretinere
    S-a efectuat reparare baza de date, pompare intr-o baza noua, reinstalare Server Firebird, insa fara nici un efect concret.
    Acest lucru se petrece in 2 locatii diferite la clienti la care s-a efectuat update de la Driver Universal, fapt care nu se intampla in cazul unei instalari noi pornind cu Ecr Server si baza de date goala

    nicmarsoft a răspuns 14 ani, 11 luni în urmă 2 Membri · 1 Răspuns
  • 1 Răspuns
  • nicmarsoft

    Membru
    19 decembrie 2007 la 11:23

    Nu cred ca are legatura cu baza de date sau cu smartcashECR.
    In primul rand m-as lega de cablul dintre casa si calculator 🙄 .
    In al doilea rand am patit-o si eu cu un datecs MP55 si s-a dovedit a fi din cauza prom-ului
    Succes!!!