Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Ajutor SmartCash Retail Management System & Rsaquo; CUM SCOATEM PERISABILITATILE?

Etichete: 

  • CUM SCOATEM PERISABILITATILE?

    Postat de danclis la 2 decembrie 2015 la 17:37

    BUNA ZIUA!
    DETINEM UN MAGAZIN ALIMENTAR SI ZILNIC AVEM O GRAMADA DE PERISABILITATI!
    LA IMPLEMENTAREA PROGRAMULUI NI S-A SPUS CA PUTEM SCOATE ACESTE PERISABILITATI PE ‘BON DE CONSUM””
    ACUM CONSTAT CA ACEASTA OPERATIUNE DE A ASCOATE DEGRADATELE PE BON DE CONSUM ESTE TOTAL GRESITA
    CARE ESTE VARIANTA CORECTA PTR A NU AVEA PROBLEME LA UN EVENTUAL CONTROL
    MI S-A DAT O VARIANTA DE A LE SCOATE PRIN INVENTARIERE DAR IN URMA INVENTARULUI NU SE CONSTATA DECAT DIFERENTELE ADICA LIPSA ANUMITOR CANTITATI LA ANUMITE PRODUSE SI ASTA E O ALTA POVESTE.
    PERISABILITATILE EU LE CONSTAT ZILNIC SI AVAND 3 POSURI  IMI ESTE ENORM DE GREU SA FAC INVENTARIERE ZILNICA DEOARECE NU POT FACE INVENTAR DECAT DACA NU AM OPERATII IN LUCRU.
    MA GANDEAM CA IMI DATI O VARIANTA MAI USOARA SI LEGALA
    VARIANTA CU INVENTARUL E O MARE BATAIE DE CAP SI IN LOC SA-MI USUREZ MUNCA NU FAC DECAT SA IMI INGREUNEZ ACTIVITATEA ZILNICA SI SA LISTEZ O GRAMADA DE HARTII PENTRU NISTE NIMICURI
    TREBUIE SA GASITI O SOLUTIE CARE SA NE USUREZE MUNCA NU SA NE BAGE SI MAI MULT IN CEATA SI SA NE DEA BATAI DE CAP!

    Dor a răspuns 6 ani, 12 luni în urmă 2 Membri · 4 Răspunsuri
  • 4 Răspunsuri
  • danclis

    Membru
    3 decembrie 2015 la 12:12

    COMPLETARE LA PROBLEMA SESIZATA MAI SUS CU BONURILE DE CONSUM!
    NOI LUCRAM CU TREI POS-URI.CA SA DESCHID ACEL INVENTAR SI SA MA SCAD CU LEGUMELE SI FRUCTELE CARE MI SE STRICA (LUCRU CARE SE INTAMPLA ZILNIC) AR TREBUI SA INCHID TOATE POS-URILE SA SCOT Z-URI,IAR INVENTARUL PE CARE L-AS DESCHIDE PE COMPARTIMENTUL DE LEGUME-FRUCTE MI-AR AFECTA VANZAREA PTR CA ACELE MINUTE IN CARE EU STAU SA INVENTARIEZ CLIENTII MEI AR PLECA LA VECINU’CARE SE AFLA LA 2 M DE MINE.FACAND ACEST LUCRU ZILNIC SI PIERZAND CHIAR SI 2,3 CLIENTI PE ZI INMULTIT CU 30 ZILE FIRMA MEA AR AVEA PIERDERI……TREBUIE SA IMPLEMENTATI IN SISTEM CEVA CARE SA FACA TOATA ACEASTA PROCEDURA MAI SIMPLA DL BUJOR! UN PROCES VERBAL DE PERISABILITATI …..NU STIU….

  • danclis

    Membru
    3 decembrie 2015 la 15:55

    VA MULTUMESC D-LE DOR BUJOR PENTRU AJUTOR!!MA BUCUR CA PRIN COMUNICARE PUTEM GASI CELE MAI BUNE SOLUTII!

  • Dor

    Administrator
    4 decembrie 2015 la 9:59
  • Dor

    Administrator
    4 decembrie 2015 la 10:47

    As mai avea cateva observatii de natura administrativa legata de observatiile dvs. din postarea https://www.smartcash.software/forums/topic/bon-de-consum/#post-5618, cu scuzele de rigoare:

    Sunt sigur ca sunteti un antreprenor de succes si va multumesc pentru ca ne sunteti client.

    In acelasi timp nu pot sa nu remarc o atitudine general valabila a antreprenorilor din Romania din domeniul meu de activitate, cel comercial (Probabil si in alte domenii, dar unde nu stiu nu ma bag).

    Aceasta atitudine este cea care duce la dezastre de tipul “Colectiv”.
    Se numeste in termeni populari: “Sa te scumpesti la tarate si sa te ieftinesti la faina”.

    Pana la urma de ce credeti ca s-a intamplat tragedia din Colectiv? Principala vina este a antreprenorului care s-a scumpit la un amarat de burete cu care sa tapeteze peretii, dar nu a fost desigur o problema sa-si cumpere un Porsche ultimul racnet probabil, cu care sa vina la servici.

    In alta ordine de idei si desigur cu mult, mult mai putina importanta decat nenorocirea mai sus mentionata, si dvs. antreprenorii din comertul de proximitate nu va ieftiniti in a da banii (de multe ori aiurea) pe cele mai scumpe echipamente de cantarire de exemplu sau de feliere sau mai stiu eu ce intr-un magazin.

    Dar cand vine vorba sa platiti un consultant specializat care sa va explice pe intelesul dvs., de manageri, softul pe care l-ati cumparat si cum este el facut sa va ajute pe dvs., ezitati, daca nu ne si luati la injuraturi cateodata. Pe principul “Pai nu ti-am platit softul ma? Ce mai vrei si bani sa ma inveti cum se foloseste?”

    Negociati la sange tocmai orele acelea de implementare, la care ar trebui sa participati in primul rand dvs. si va asteptati ca in limita a cateva ore ramase, cu care ati fost de acord si la tarife literalmente jenante pentru un consultant sa vi se explice cum se intretine o afacere de retail. Asa ceva este imposibil si e necesara o schimbare in acest sens!

    Aceasta atitudine este miezul problemelor de care va loviti. Ezitati sa platiti exact lucrurile care conteaza pentru afacerea voastra dar nu, nu va uitati la banii aruncati pe obiecte fara suflet din care cateodata nu folositi nici 5%.

    Iar cand un consultant de la Magister incearca sa va invete cum sa va optimizati costurile, aveti senzatia ca incearca sa va traga pe sfoara.

    Probabil ca v-ati obisnuit cu aceasta specie de agenti economici si suflati cu totii in iaurt.

    Sa stiti insa ca in compania pe care o conduc nu este loc de tepe sau promisiuni nerespectate.

    Orice informatie tehnica care este directionata catre clientii finali este atent validata si transformata in proceedura de lucru.

    Si da, noi la Magister respectam LEGEA inca de la infiintare nu doar de ieri de azi de cand DNA-ul a inceput sa arunce in puscarie facatori de software de ocazie.

    O respectam in fiecare procedura din program care este expusa publicului larg si nu inventam documente dupa ureche care sa acopere operatii la limita legii.

    Iar daca legea va obliga sa cuantificati diferentele prin inventariere, cum e cazul persiabilitatilor, de la care a pornit acest subiect. nu ne injurati pe noi, pentru ca noi nu am facut legea, doar o respectam, asa cum ar trebui sa faca toata lumea din tara asta si vecinul dvs. de alaturi care lucreaza dupa ureche si ANAF-ul care va vine in control.

    Iar pentru cei care nu pot aplica solutia de tip retea mai sus mentionata, si trebuie sa efectueze perisarea local, retineti ca inventarierea zilnica selectiva este obligatorie intr-un magazin bine organizat, indiferent de dimensiunea lui. Operatia se stabileste in protocolul zilnic de operare al magazinul si gata. Asta inseamna un magazin bine organizat. Nu doare deloc daca respecti legea adinistrandu-ti bine afacerea. Doare insa daca lucrezi dupa ureche si faci treburile cand iti “tuna”.

    Nu vreau sa credeti ca va critic in vreun fel, doar incerc sa pun lucrurile intr-o lumina mai echilibrata. Incercati sa participati la cursurile noastre de instruire gratuite de la Scoala de Vara, solicitati participarea la cursuri de reciclare de nivel 2 si 3 de utilizare a platforme noastre software, participati activ pe forum la discutii si veti intelege ca problemele nu sunt doar ale dvs. si ca multi altii le-au rezolvat de mult in timp ce dvs. “Va scumpiti la tarate si va ieftiniti la faina”.