Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Ajutor SmartCash Retail Management System & Rsaquo; Cuplare cu site e-commerce

Etichete: 

  • Cuplare cu site e-commerce

    Postat de mboros la 8 ianuarie 2016 la 18:42

    Buna ziua!
    In primul rand, va doresc An Nou Fericit!
    In al doilea rand, doresc sa va cer niste lamuriri in legatura cu cuplarea Smartcash cu magazin virtual.
    Momentan lucrez la o firma la care intretin cele 2 magazine virtuale (unul pentru distribuitori, altul pentru unici cumparatori), din punct de vedere al produselor. Anul acesta dorim sa trecem pe Magento, pentru a simplifica lucrul cu cele 2 site-uri, dar se doreste si legarea la un program de gestiune capabil sa gestioneze comenzile exclusiv online ale clientilor. Totodata, contabilitatea se face in WinMentor, iar Smartcash asigura aceasta legatura cu succes, dupa cunostintele mele. In anumite cazuri, exista comenzi de la clienti locali, care comanda online si ridica produsele de la sediu/depozit, in acest caz se elibereaza bon fiscal. Casa de marcat existenta nu este compatibila cu Smartcash, dupa cunostintele mele.
    Intrebarea mea este: ce module ar fi necesare pentru a trata comenzile din magazinul virtual, gestionarea stocurilor si transmiterea datelor catre WinMentor?
    Astept raspunsul Dvs.
    Cu multumiri,
    Magda Boros.

    Dor a răspuns 6 ani, 9 luni în urmă 2 Membri · 2 Răspunsuri
  • 2 Răspunsuri
  • Dor

    Administrator
    16 ianuarie 2016 la 18:44

    Salut Magda,
    Raspunsul la intrebarea ta este unul simplu. Desigur ca integrarea cu un site (mai ales cu unul ruland pe un engine de masa cum este Magento), este posibila.
    De asta se ocupa componenta SmartCash Everywhere REST Server din pachet iar modul de conectare, asa cum se subantelege din nume este printr-un serviciu web REST – JSON.
    Exista manual detaliat de integrare si manual de utilizare pentru API-ul REST folosit.
    Cu WinMentor avem dupa cum stii o interfata prin componenta NetBridge de la noi si DocImp de la ei.
    Pentru mai multe detalii contacteaza-ne direct.
    Toate cele bune si un an 2016 excelent!

  • Dor

    Administrator
    25 februarie 2016 la 12:15

    S-a discutat cu departamentul suport.