Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Ajutor SmartCash Retail Management System & Rsaquo; Eroare actualizare SmartCash RMS

Etichete: 

  • Eroare actualizare SmartCash RMS

    Postat de bogapostu la 29 martie 2016 la 9:08

    Buna dimineata,
    Pana acum am intampinat cateva probleme
    1. La un punct de lucru imi apare urmatoarea eroare:
    “Baza de date: [SERVER:C:\Program Files\SmartCash\Data\SMARTCASH.FDB]
    Versiune baza de date selectata 609.
    Actualizarea bazei de date a mai fost rulata si nu s-a finalizat cu succes!
    Baza de date originala a fost salvata intr-o copie de siguranta cu denumirea de tipul VVV_S_AAAALLZZ.GBK.
    De asemenea a fost restaurata automat intr-o noua baza de date cu denumirea de tipul: VVV_S_AAAALLZZ.GDB.
    Legenda: V-Versiune, S-Identificator baza de date SmartCash, A-An, L-luna, Z-Ziua.
    Solicitati suportul tehnic pentru instructiuni privind revenirea la baza de date originala.
    Procesul a durat: 00:00:00.062”
    2. La un alt punct de lucr, avem un POS nou achizitonat de la dumneavoastra, nu recunoaste cardul de actualizare
    3. In comenzile de arovizionare nu imi sterge articolele, initial imi sterge cateva, apoi nu mai pot sterge articolele pe care la filtrez

    Dor a răspuns 6 ani, 6 luni în urmă 2 Membri · 1 Răspuns
  • 1 Răspuns
  • Dor

    Administrator
    29 martie 2016 la 17:39

    Ne pare rau dar acest tip de probleme nu pot fi solutionate pe forum.
    Deschideti un tichet in suport si sunt sigur ca impreuna cu colegii cu care aveti contract de asistenta veti rezolva rapid problema intampinata la actualizare.