Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Bug Reports – Raportare probleme software & Rsaquo; EROARE FACTURA STORNO

  • Postat de DORU la 11 decembrie 2022 la 18:44

    <font size=”-1″><font face=”Arial”>Buna seara,
    Am constatat atat la clienti cat si pe aplicatia mea ca incepand de la versiunea 19.0.10.259 si apoi si la urmatoarele versiuni , la ” transfer la furnizor ” dupa introducerea articolului la apasarea butonului ” valori storno “nu se deschide fereastra specifica ba chiar toata operatia se blocheaza si nu se poate iesi decat cu end task din task manager.
    Va rog verificare si remediere.</font></font>

    Dor a răspuns 2 ani, 1 lună în urmă 3 Membri · 4 Răspunsuri
  • 4 Răspunsuri
  • Dor

    Administrator
    12 decembrie 2022 la 10:10

    Salut,

    Din pacate nu este un bug de program ci unul de Windows.

    Este vorba despre afisarea ferestrei modale “Valori Achizitie Articol Retur” (care intrerupe operarea si asteapta o confirmare) peste celelalte ferestre.

    Din motive stiute doar de Microsoft, pe anumite statii cu sisteme de operare mai vechi, Z indexul e calculat gresit si fereastra ramane undeva “in spate”. Deoarece utilizatorul nu o vede si fereastra blocheaza operarea pana trebuie sa confirmi ce cere ea, impresia e ca aplicatia se blocheaza.

    Pe Windows 11 si pe Windows 10 nu se replica (cel putin noi nu am reusit).

    In orice caz am implementat un workaround in versiunea 19.0.12.285 sau mai noua (nu e inca publica) si va rog sa verificati din nou dupa upgrade daca se mai replica problema.

  • DORU

    Membru
    12 decembrie 2022 la 10:22

    Statiile sunt cu windows 10 actualizat la zi ( poate e de la o actualizare de windows ?! ) . Dupa update la 19 0 12 285 poate se rezolva.

    Multumesc.

  • Poreclescu

    Membru
    12 decembrie 2022 la 10:25

    Salutare!

    Puteti sa trageti de “fereastra de adaugare articol retur la furnizor” in partea dreapta sau stanga a ecranului si apoi sa apasati “valori factura storno”.

    Problema defapt este ca fereastra de “valori factura storno” apare in spatele “ferestrei de adaugare articol retur la furnizor”.

    Atunci cand se blocheaza puteti sa apasati butonul escape si sa incercati metoda de mai sus pana cand e sa se rezolve de catre Magister.

    Toate cele bune!

  • Dor

    Administrator
    12 decembrie 2022 la 11:19

    Mersi!

    Am setat fereastra suplimentar cu StayOnTop deci ar trebui sa se rezolve in versiunile urmatoare.

    Sfatul de mai sus e bun, deoarece fereastra de articol nu e modala, deci poate fi mutata, redimensionata sau dat roll-up pe ea desi cealalta fereastra e deschisa.

Log in to reply.