Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Bug Reports – Raportare probleme software & Rsaquo; Eroare la Listare Categorie

Etichete: 

  • Eroare la Listare Categorie

    Postat de Catalin la 3 mai 2016 la 11:30

    Buna ziua,
    S-au constatat 2 probleme, si anume:
    1. In momentul cand se doreste listarea unei categorii din catalogul de produse, cu optiunile selectate “Listare detaliata articole din catalogul de produse”, si “Doar articolele din categoria curent selectata” se primeste urmatorul mesaj:
    “Eroare SmartCash Shop
    qMain: Type mismatch for field ‘Valoare Achizitie Curenta’, expecting: FMTBcdField acutal: Float”
    , si nu se poate lista categoria.
    2. Tot in catalogul de produse, nu functioneaza cititorul de coduri de bare ( nu scaneaza si nu gaseste produsul) daca dam click pe “Panoul de detalii”, cautarea articolului este posibila doar daca avem catalogul de produse “On Top” ( Click pe un produs din catalog…)
    Multumesc

    Dor a răspuns 8 ani, 8 luni în urmă 4 Membri · 6 Răspunsuri
  • 6 Răspunsuri
  • Dor

    Administrator
    9 mai 2016 la 8:35

    Multumim pentru postare.
    Primul punct este in curs de rezolvare dar legat de punctul 2 va rog sa ne explicati putin mai detaliat cum sa reproducem problema.
    De fapt sa intelegem cum va asteptati dvs. sa functioneze scanarea.
    Pentru ca intr-adevar, atunci cand programul nu este activ, cititorul de coduri de bare nu trebuie sa functioneze, acesta putand fi utilizat alternativ de o alta aplicatie (de exemplu de SmartCash POS in instalari monopost).

  • Catalin

    Membru
    9 mai 2016 la 15:05

    Multumesc pentru raspuns,

    Revenind la problema de la punctul 2, luam urmatorul exemplu concret:
    In catalogul de produse din SmartCash Shop, DACA punem cursorul de la mouse in campul “Cod” la “Cautare Articol in Catalog” din Panoul de Detalii si scanam produsul, nu se intampla nimic. Filtrarea produselor se face NUMAI daca apasam ( sau selectam ) un anume produs din catalog. Inainte functiona aceasta filtrare (cautare)…

  • gmro

    Membru
    9 mai 2016 la 18:45

    In sectiunea “Cautare Articol in Catalog” din stanga catalogului verificati sa aveti bifate ambele optiuni “Filtrare unica articol la cautare dupa Cod” si “Cautare cu cititorul de coduri de bare”.

  • Catalin

    Membru
    11 mai 2016 la 10:16

    Sunt bifate ambele optiuni. Am incercat si cu bife si fara bife….
    Clientul scaneaza un articol, il gaseste in catalogul de produse, apasa butonul “Adauga selectat la etichetare” din Panoul de Detalii, si scaneaza urmatorul articol… In momentul cand scaneaza urmatorul articol, nu se intampla nimic. Urmatorul articol il gaseste doar daca apasam/selectam un articol din catalog.. Pana la upgrade la versiunea 12.1.0.165 functiona fara probleme fara sa pun “On Top” catalogul de produse….

    Pe scurt:
    Suntem in catalogul de articole, scanam produsul ( produsele ) le gaseste pe toate. Daca adaugam un produs la etichetare cu butonul din partea stanga “Adauga selectat la etichetare”, in momentul scanarii urmatorului produs nu mai face filtrarea (cautarea) pe urmatorul articol…

  • narcis-gavril

    Membru
    12 mai 2016 la 9:49

    si pe versiunea 12.1.0.163 face la fel

  • Dor

    Administrator
    17 mai 2016 la 10:26

    Salut
    Ambele probleme au fost solutionat in versiunea curenta SmartCash RMS 12.1.0.187.
    Efectuati actualizarea pentru fix.

    Va multumim pentru sesizare.

Log in to reply.