Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Ajutor SmartCash Retail Management System & Rsaquo; erori dupa update

  • Postat de express la 18 ianuarie 2024 la 13:50

    Buna ziua, la cele doua magazine ale societatiii GIL dupa efectuarea ultimului update in data de 12,01 nu mai putem accesa baza de date din urma.Am deschis sesizare la suport dar in fiecare zi ni se comunica ca vor intervenii colegii de la suport. Sunt deja 4 zile de cand efectuam comenzi ca in urma cu 15 ani , nu putem face transfer in contabilitate, nu putem efectua plati .

    Avand in vedere ca aceste probleme le consideram mai urgente decat transmitrerea momentat a efacturii va rugam sa ne indicati de unde se poate accesa baza de date veche . Nu am fost informati ca inainte de acest update ar trebui sa facem transferul de date in contabilitate si nici ca nu se va mai putea accesa baza de date veche.

    express a răspuns 5 luni în urmă 3 Membri · 4 Răspunsuri
  • 4 Răspunsuri
  • Dor

    Administrator
    18 ianuarie 2024 la 15:08

    Sunt foarte aglomerati dar sunt sigur ca va vor rezolva in cursul zilei de azi.

    • express

      Membru
      19 ianuarie 2024 la 14:54

      Multumim, colegii au rezolvat problema.

  • Razvan

    Moderator
    18 ianuarie 2024 la 15:53

    Buna ziua,

    S-au activat instanțele pentru accesarea bazele de date vechi si plugin-ul SAGA.

    • express

      Membru
      19 ianuarie 2024 la 14:55

      Multumim, colegii au rezolvat problema, spor la treaba!

Log in to reply.