Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Bug Reports – Raportare probleme software & Rsaquo; Factura retur cu acelasi produs/cantitati diferite + Retur factura cu discount

  • Factura retur cu acelasi produs/cantitati diferite + Retur factura cu discount

  • GabrielEkoinstal

    Membru
    15 iunie 2021 la 15:51

    Folosim in momentul de fata SmartCash HQ 18.0.4.57.

    Am urmatoarele doua situatii care ne ingreuneaza activitatea.
    Poate reusim sa gasim impreuna o solutie mai buna decat storno pe intreaga factura si reintroducere si o poate exista o bifa despre care nu stim noi pe partea de discount pe factura de retur.

    1. Factura retur cu acelasi produs/cantitati diferite
    Pasii de reprodus:
    – Adaugam intr-o factura mai multe comenzi de livrare de la un client (se poate sa ajunga si la mai mult de 200 pozitii)
    – Se intampla ca pe mai multe comenzi sa fie si produse identice deoarece clientul avea cate o lista separata pentru fiecare lucrare
    – Produsele identice se adauga separat pe factura impreuna cu cantitatea aferenta de la fiecare
    – Dupa finalizarea lucrarilor clientul se intoarce cu returul
    – Sa zicem ca pe factura am produsul Cot PPR de 3 ori. O data cu 3 bucati, o data cu 5 bucati si o data cu 6 bucati si doresc sa fac retur partial. Cand adaug produsul in factura de retur pot sa fac retur doar pe una dintre cantitati ca pe celelalte nu le ia in considerare.

    Modul actual de lucru ar fi sa adaug toata factura si sa sterg ce nu mai am nevoie. Dintr-o factura de peste 200 pozitii daca am retur pentru 50 de pozitii sa caut produsele care nu sunt in factura necesita foarte mult timp si nu cred ca e cea mai eficienta varianta.

    Am vorbit la suport si am primit Rezolutie finala: Nu este posibil sa se faca retur cand pe factura este acelasi articol pe mai multe linii si cantitati diferite.
    Se poate face retur doar la una dintre liniile de pe factura(restrictionare firebird)

    Dupa logica mea daca aceasta era problema (limitarea firebird) nu mai aveam cum sa adaug acelasi produs de 3 ori cu cantitatea aferenta in momentul in care extrag intreaga factura. Pare mai degraba o problema la modul in care calculeaza totalul cantitatii produselor.

    2. Retur factura cu discount
    Pasii de reprodus:
    – Facem o factura cu 1 singur produs care costa 100 lei
    – Acordam un discount de 5%. Factura de plata este de 95 lei in urma discountului
    – Clientul da retur produsul si pretul preluat in factura este de 100 de lei
    Nu se tine cont de discountul de 5% acordat pe factura.

    Practic noi ar trebui sa ii dam clientului inapoi 100 lei in loc de 95 de lei cat a achitat initial.

    De la suport ni s-a comunicat ca se stie despre problema, dar nu exista o solutie.

    Cred ca pe partea de software se poate gasi o solutie pentru aceasta situatie.

    Daca mai sunt si alte persoane care s-au lovit de aceste situatii am rugamintea sa ne spuneti si noua cum ati procedat sa le rezolvati.

    Multumesc si o zi frumoasa.

  • Florin.C

    Membru
    15 iunie 2021 la 17:39

    Buna ziua.

    Am inregistrat sesizarea dumneavoastra, pentru punctul 2 am verificat la ultima versiune publica si pe versiunea dumneavoastra, iar discount-ul apare pe linie in momentul returului.

    Ramane sa discutam in cursul zilei de maine sa verificam exact factura despre care am discutat la telefon.

Afișare 1 din 2 răspunsuri

Conectați-vă pentru a răspunde.

Postare Originală
0 din 0 postări June 2018
Acum