Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Ajutor SmartCash Retail Management System & Rsaquo; filtru “sub stoc de atentionare”

Etichete: 

  • filtru “sub stoc de atentionare”

    Postat de mefim-agro la 28 iunie 2013 la 12:10

    Incerc sa folosesc optiunea stoc de atentionare, am un produs sub stocul de atentionare primesc mesajul un bara de sus cum ca exista produse sub stocul de atentionare. Dau pe filtru selectez doar optiunea sub stocul de atentionare dau filtreaza si primesc mesajul ca Nu esxista nici un articol care sa corespunda criteriilor de filtrare. Cum se foloseste mai exact aceasta optiune?
    Va multumesc !

    Dor a răspuns 11 ani, 5 luni în urmă 3 Membri · 3 Răspunsuri
  • 3 Răspunsuri
  • Razvan

    Moderator
    28 iunie 2013 la 13:48

    Buna ziua,

    M-am conectat remote la dumneavoastra si intr-adevar se confirma problema pe care ati sesizat-o.
    Am preluat baza de date pentru analiza si am inregsitrat si sesizarea cu numarul T33273.
    Vom reveni cu amanunte imediat ce vom identifica problema.

  • Dor

    Administrator
    30 iulie 2013 la 19:11

    Am verificat modul de comportare si el este corect.
    Filtrul intoarce toate articolele pentru care stocul instantaneu este inferior sau egal cu stocul de atentionare.
    Prin urmare daca stocul instantaneu este mai mare atunci filtrul nu va afisa nimic.

    Daca aveti dificultati si nu functioneaza in acest mod fa recomandam calduros o actualizare la cea mai noua versiune, care va face si upgrade-ul procedurilor stocate care se ocupa de aceste filtre si cu siguranta problema se va rezolva.

    Toate cele bune si va mai asteptam pe forum cu intrebari.

    A… si sa nu uit, ca si anul trecut, in luna august organizam Scoala de Vara Magister unde in fiecare vineri organizam cursuri gratuite atat in magazinul scoala cat si la centrul nostru de prezentare.

    Va asteptam si acolo cu intrebari la fel de pertinente!

  • Dor

    Administrator
    22 august 2013 la 20:35

    Am constatat la o a doua analiza ca filtrul functiona intr-adevar inconsistent (adica invers).
    Deoarece actiunea era realizata de o procedura stocata a fost necesar un upgrade de baza de date.
    In urmatoarea versiune SmartCash disponibila din luna septembrie gratuit pentru dvs. problema este deci fixata.
    Urmariti Update Managerul SmartCash RMS cand va atentioneaza ca a aparut veriunea lunii septembrie si aplicati actualizarea sau apelatii la colegii de la suport pentru ajutor la nevoie.

    Va multumim din suflet pentru sesizare.
    Toate cele bune

Log in to reply.