Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Bug Reports – Raportare probleme software & Rsaquo; SmartCash RMS 14.1.0.15 probleme POS

  • SmartCash RMS 14.1.0.15 probleme POS

    Postat de bogapostu la 1 decembrie 2017 la 9:31

    Din pacate exista cateva probleme cu aceasta versiune:
    La POS nu mai functioneaza tastele de scurtaturi, Enter+F12 inchidere bon (merge doar din interfata), F1 – cautare (desemenea doar din interfata folosind butonul ?), desi la optiuni este setata tastaura.
    Deasemenea, inainte la inchiderea facturii, la data acesteia se dadea dublu click si era setat pe data curenta, acum, in noua versiune, desi am, folost butonul astazi mi-a inchis factura pe data de 12.01.2017

    Dor a răspuns 4 ani, 9 luni în urmă 2 Membri · 5 Răspunsuri
  • 5 Răspunsuri
  • Dor

    Administrator
    3 decembrie 2017 la 19:35

    Legat de functii pe taste, aveti dreptate, am observat problema si va fi fixata asap in POS.
    Legat de inchiderea facturii cred ca nu e in POS nu? In backoffice?
    La ce factura va referiti? Vanzare cu ridicata sau factura la bon fiscal?

  • bogapostu

    Membru
    4 decembrie 2017 la 7:55

    Intr-adevar, este in backoffice.
    La validarea datei trebuie introdusa manual, altfel se ia o data eronata, exemplu, pe 1 decembrie imi lua 12 ianuarie, pe 2 decembrie imi lua 12 februarie, desi formatul datei pe calculator este corect, si, indiferent daca selectam data din butonul ASTAZI sau dadeam click pe data din calendar (verificat si de un coleg de-al dumneavoastara din CC pe 01.12) si este vorba de 2 NIR-uri, ulterior am introdus data doar manual dar tot a mai aparut o greseala la o vanzare cu ridicata

  • Dor

    Administrator
    4 decembrie 2017 la 16:00

    Nu inteleg deloc.
    Va rog sa spuneti exact pe ce apasati ca sa ajungeti la eroare.
    E receptie sau vanzare cu ridicata (acolo nici nu cere data)????
    Fiti explicit exact in ordinea de operare si gasim o solutie, altfel nu se poate, imi pare rau.

  • bogapostu

    Membru
    5 decembrie 2017 la 6:05

    Intr-adevar, la vanzare cu ridicata se introduce doar initial data vanzarii, la receptie pe langa data care trebuia introdusa la inceputul vanzarii se mai introduce si data documentului.si aici au fost ceva probleme, Intre timp aceasta problema a fost rezolvata, multumim.
    Ar mai fi o problema, desi este bifata, la inchiderea POS-urilor, optiunea descarcare stoc, operatiunea are loc doar daca se da manual, , nu mai merge automat odata cu inchiderea POS-urilor

  • Dor

    Administrator
    6 decembrie 2017 la 19:17

    salutari.
    Actualizati la versiunea 15.0.0.7 pentru rezolvarea problemelor de acces de la tastatura in POS.
    De asemenea s-au rezolvat si problemele de data de expirare si de descarcare stoc automat la inchidere POS.
    Pentru problema cu data facturii, asa cum v-am explicat si online a fost vorba de o inconsecventa in regional settings. Odata stabilit formatul corect de afisare a datei de acolo si controalele din Smartcash se comporta corespunzator.
    Sarbatori fericite!