Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Bug Reports – Raportare probleme software & Rsaquo; Inchidere receptie – Deadlock

  • Inchidere receptie – Deadlock

    Postat de laci la 19 iunie 2007 la 13:27

    Versiunea SmartCash RMS ver, 8.0.0.91
    La inchiderea receptiei apare in mod aleator mesajul ” Eroare SQL inregistrare blocata de alt utilizator mesaj returnat de server Deadlock”
    dupa repornirea programului se poate inchide receptia fara probleme…

    conditiile de aparitie a mesajului este total aleator.. baza de date si programul este pe acelasi calculator si apare indiferent daca la baza de date este sau nu conectat POS-ul
    Programul este utilizat de catre un singur utilizator (operator).

    Dor a răspuns 10 ani, 11 luni în urmă 3 Membri · 3 Răspunsuri
  • 3 Răspunsuri
  • Dor

    Administrator
    20 iunie 2007 la 17:16

    Am incercat repetarea bug-ului. Nu am reusit. Este probabil o situatie care apare intr-un context special.
    Daca poti, da-mi lista cu toate programele pornite si conectate la baza de date (si versiunile lor). Daca nu reusim repetarea, am sa te rog sa postezi si baza de date pe care ai reusit deadlock-ul pe FTP.

    Numai bine
    Dor.

  • Nicu

    Administrator
    13 iulie 2007 la 9:22

    Problema se poate solutiona prin instalarea ultimei versiuni de Firebird (1.5.2.4731) pe toate computerele care sunt la baza de date.

    “laci” wrote: Versiunea SmartCash RMS ver, 8.0.0.91
    La inchiderea receptiei apare in mod aleator mesajul ” Eroare SQL inregistrare blocata de alt utilizator mesaj returnat de server Deadlock”
    dupa repornirea programului se poate inchide receptia fara probleme…

    conditiile de aparitie a mesajului este total aleator.. baza de date si programul este pe acelasi calculator si apare indiferent daca la baza de date este sau nu conectat POS-ul
    Programul este utilizat de catre un singur utilizator (operator).

  • Dor

    Administrator
    14 iunie 2012 la 14:27

    Subiect inchis