Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Feature Requests – Propuneri de functii noi & Rsaquo; integrare cu platforme centralizatoare de comenzi.

  • integrare cu platforme centralizatoare de comenzi.

    Postat de florariatrias.ro la 9 iulie 2021 la 12:06

    Am observat ca au inceput sa apara tot mai multi integratori de date ce pot unii spre exemplu site-ul propriu cu platforme marketplace.

    Noi am inceput sa testam in acest sens cu easysales.ro. In acest fel avem listare corelata a produselor din site (sincronizate deja cu magister) cu platforme de tip emag, cel, amazon etc.

    Integrarea ar presupune emiterea facturilor din platforma si migrarea lor in magister si publicarea nomenclatorului de produse si stocuri la nivel de platforma .

    Alta varianta, poate si mai buna, ar fi emiterea factura , awb curier din magister si apoi publicarea in platforma astfel incat sa se propage ca informatie pentru a fi disponibila pentru client. Bineinteles publicare catalog, stocuri si primire comenzi in dispecerat magister.

    • Această discuție a fost modificată6 luni în urmă cu Dor.
    Dor a răspuns 6 luni în urmă 3 Membri · 3 Răspunsuri
  • 3 Răspunsuri
  • florariatrias.ro

    Membru
    15 decembrie 2021 la 19:06

    emag cere deja sa urcam factura pentru fiecare comanda. in caz contrar depuncteaza sellerul si il misca la coada listingului. ar fi utila o varianta automata in acest sens

  • Bughi

    Administrator
    23 decembrie 2021 la 15:19

    Buna ziua,

    Toate platformele integrate cu Magister care expun factura catre client in platforma web, recompun factura in platforma raportat la numarul de comanda. In acest sens metoda utilizata si pe care va rog sa o testati este GetDeliveryInfoEx.

    Metoda GetDeliveryOrderInfoEx este utilizata pentru intoarcerea tuturor informatiilor disponibile despre o comanda de livrare deschisa in cadrul dispeceratului de comenzi SmartCash RMS. Rezultatul este un JSON in care este returnata comanda, articolele cuprinse pe aceasta, si articolele facturate asociate acestei comenzi.

    Sunt returnate de asemenea, 4 noduri JSON: ORDER_ITEMS, PICKING_ORDER_ITEMS, INVOICE_ITEMS si STATUS_CHANGE. Acestea contin liste de articole existente in toate cele 3 faze de procesare ale unei comenzi, precum si lista tuturor statusurilor prin care a trecut comanda.

    Daca unul dintre nodurile ORDER_ITEMS, PICKING_ORDER_ITEMS, INVOICE_ITEMS este gol, atunci inseamna ca respectiva comanda nu a ajuns inca in stadiul respectiv.

    Ordinea de operare a unei comenzi si deci de populare ale primelor 3 noduri la apeluri succesive ale metodei, este totdeauna: ORDER_ITEMS > PICKING_ORDER_ITEMS > INVOICE_ITEMS.

    Cele 3 noduri reprezinta pe rand: ORDER_ITEMS = Lista de articole primite prin interfata de la aplicatia terta in dispeceratul de comenzi, PICKING_ORDER_ITEMS = Lista de articole pentru care se efectueaza picking-ul pentru documentul de picking (comanda de livrare/aviz) PICKING_ORDER_NUMBER, INVOICE_ITEMS = Lista de articole facturate efectiv catre clientul final pe factura INVOICE_NUMBER. STATUS_CHANGE = Lista cronologica a tuturor evenimentelor de schimbare de stare pentru comanda respectiva.

  • Dor

    Administrator
    11 februarie 2022 la 9:20

    Salut.

    Iti recomand sa treci pe Smartcash eCommerce Framework.

    Avem deja asta acolo.

    Sa mai facem inca ceva cu acelasi rezultat este dupa parerea mea redundant.

    Platforma noastra de eCommerce este perfect compatibila cu cea pe care o folosesti deja, si daca doresti putem discuta un proiect impreuna.

    Ea se sincronizeaza automat cu statusurile generate in RMS ca urmare a procesarii marfii in depozit, inclusiv AWB, si trimite automat catre platformele majore integrate (emag si altele) feed-uri de update.

    La exeperienta voastra nu cred sa fie mult de lucru sa treceti pe SmartCash eCommerce Framework.

Discuția ‘ integrare cu platforme centralizatoare de comenzi. ’ este închisă la noi răspunsuri.

Începeți o nouă discuție
0 din 0 răspunsuri Iunie 2018
Acum