-
Integrare magazin online cu 2 gestiuni Smartcash si emitere o singura factura
Va rog sa ma sfatuiti daca exista si care ar fi variantele optimizate de lucru atunci cand se doreste integrarea comenzilor de pe un site ecommerce cu 2 gestiuni individuale Smartcash astfel incat sa fie emisa in Smartcash o singura factura si un singur AWB inclusiv pentru comenzile care contin produse din ambele gestiuni.
Noi avem 2 depozite logistice, fiecare cu gestiunea lui Smartcash, iar in magazinul online vom importa si afisa stocul total al celor 2 depozite fara sa fie defalcat pe depozite. Din motive obiective nu avem posibilitatea sa folosim doar cu o singura gestiune Smartcash deoarece depozitele, desi sunt apropiate fizic, trebuie fiecare sa aiba gestiunea lui Smartcash.
In momentul in care un client plaseaza o comanda pe site cu mai multe produse care fizic nu se gasesc doar intr-un singur depozit ci trebuie sa fie culese din ambele depozite cum putem cel mai optimizat transforma respectiva comanda intr-o singura factura Smartcash + AWB-ul aferent emis din Smartcash?
Exista variante de optimizare / automatizare ca de pe site comanda sa fie impartita in subcomenzi intre cele 2 gestiuni Smartcash in functie de stocul fiecarui depozit iar apoi una dintre comenzi sa se transforme intr-un aviz de transfer pe celalalt depozit astfel incat sa putem emite o singura factura pentru toate produsele comandate de client?
Pana acum am am lucrat in 2 variante:
a) am emis cate o factura de pe fiecare depozit cu produsele care ies din fiecare depozit in parte si apoi emiteam manual din platforma curierului nu din Smartcash un AWB cu 2 colete (fizic pregateam cate un colet de pe fiecare depozit) care sa includa ambele facturi Smartcash.
b) am ales una dintre gestiuni ca gestiune permanenta de facturare (ex: depozitul 1) si cand aveam comenzi care includeau produse si de pe celalalt depozit am transferat manual de pe un depozit pe altul stocul necesar (atat scriptic cat si fizic) astfel incat sa putem face un singur colet si sa putem emite o singura factura in Smartcash si un singur AWB pentru toata comanda clientului.
Stiu ca ambele metode sunt cosumatoare de timp si resurse, sunt generatoare de greseli si nu sunt scalabile, nefiind fezabile pe termen lung la volume mari de comenzi.
Avand in vedere noile functionalitati Smartcash dezvoltate in directia ecommerce sper ca exista si alte variante de lucru mai optimizate / automatizate.
Orice sfat / idee / feedback sunt binevenite si va multumesc anticipat.