Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Feature Requests – Propuneri de functii noi & Rsaquo; Mentionare perioada promo + camp preluat in rest

  • Mentionare perioada promo + camp preluat in rest

    Postat de florariatrias.ro la 5 martie 2024 la 19:56

    Recent ne-au tot incercat “colegii” de la ANPC, mari iubitori de flori si frumos, referitor la etichetele de pret si au gasit culmea singurul produs la promotie (1 singura bucata ramasa) din toata firma 🙃. S-a iscat mare scandal pentru faptul ca nu este mentionata perioada de promotie in cadrul etichetei.

    Ni s-a atras de asemenea atentia in online pentru aceasi situatie unde in cadrul nostru promotiile se propaga automat.

    Va propun ca pentru promotii la raft avand in vedere ca se pot folosi preturile planificate sa se poata colecta informatia legata de perioada promotiei (perioada de planificare) si sa apara pe eticheta de raft. Acelasi lucru ca informatie sa se propage automat in REST astfel incat sa preluam campul la nivel de produs pe site si sa specificam perioada de promo.

    Alternativa este sa tot modificam manual pe site si cu pixul pe eticheta. Insa la peste 5000 de repere va dati seama ca nu este o solutie.

    Va multumesc anticipat si O primavara inflorita! 💐.

    Dor a răspuns 4 luni, 2 săptămâni în urmă 3 Membri · 2 Răspunsuri
  • 2 Răspunsuri
  • gmro

    Membru
    6 martie 2024 la 11:27

    In magazinul fizic nu merge sa scrieti pe eticheta “Promotie valabila in limita stocului disponibil” fara sa treceti perioada? In lege spune ca trebuie sa mentionati perioada SAU sa mentionati “in limita stocului disponibil” (art. 32, alin. 1 lit. c) din OG 99/2000). Noi avem anual discutii cu diversi inspectori ANPC pe acel “SAU” … si pana acum nu ne-au dat amenda ca nu am avut perioada dar am avut mentionat pe eticheta “valabil in limita stocului disponibil”.

    In schimb au cautat nod in papura si ne-au dat amenda 10,000 lei pentru ca discountul procentual era rotunjit la intreg (ex: 25% in loc de 24.98%) si astfel pretul promotional afisat pe eticheta nu coincidea exat, la ban, cu calculul, era cu 4 bani mai mare decat daca s-ar fi aplicat discountul rotujit la intreg de pe eticheta. Pretul la casa era cel de pe eticheta dar au zis ca am “inselat” clientul afisand un discount mai mare decat realitatea. De atunci afisam discount cu 2 zecimale :).

  • Dor

    Administrator
    6 martie 2024 la 21:28

    Toate promotiile sunt afisate corect pe noile formate de etichete “…AllInOne” care se adapteaza singure in functie de tipul de promotie.

    In cazul in care ceva nu este corect in sablonul implicit, puteti oricand modifica editandu-l.

    Ma refer la texte conforme cu “litera legii” sa la alte formate de afisare.

    Este de preferat sa NU afisati pe etichete procente ci direct pretul calculat in urma reducerii.

    Asa este mult mai simplu.

    In fine … la cate se cer acum pe etichete ma mir ca mai incap toate informatiile pe un raft.

    Legat de pretul planificat, data de final, nu se propaga in magazin. La data respectiva centrala readuce pretul la normal si el ajunge schimbat in magazin. Asadar informatia nu o putem afisa pe bon la fel cu celelalte campuri.

Log in to reply.