Buna ziua! Pentru un raspuns cat mai exact va rugam sa fiti mai specific in solicitarea dvs. si sa etalati problemele pe rand. Din postarea anterioara nu putem extrage concret care este problema sesizata.
Ceea ce va pot spune legat de prima parte a mesajului, in cazul in care la asta va referiti, Pe aviz-ul de transfer catre centrala de magazine nu trebuie sa introduceti preturile manual ca in cazul unei facturi storno de la furnizor. Acestea in timpul transferului sunt afisate cu valoare 0, iar dupa inchidere transfer se va emite si tipari avizul cu pretul de achizitie din catalog dupa regula F.I.F.O. regula dupa care produsul este scazut din gestiune indiferent de modalitatea de transfer folosita( la furnizor prin storno, sau la centrala).
Legat de ce-a de-a doua parte a mesajului, nu se poate elimina conditionarea de a va transfera marfa dintr-un magazin catre centrala, la care nu aveti stoc, deoarece nu este nici corect din punct de vedere logic, si nici procedural. Pentru transferul intre magazine exista mult mai multe restrictii la stoc, pentru a preintampina eventualele greseli ce se pot produce de catre operatori, prin care acestia ar putea trimite intr-un anume magazin marfa pe un articol, desi aceasta nu a existat niciodata in stoc, si drept urmare nu are document legal de acoperire.
Legat de partea cu cataloagele, nici una din operatii nu le blocheaza(depinde ce anume ati dorit sa spuneti prin asta), deoarece nomenclatorul de produse/catalog-ul, nu este afectat de astfel de operatii, ci doar stocul.
Asteptam o revizuire a solicitarii dvs. pentru a va putea raspunde cat mai exact.